|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۶
کد خبر: ۲۰۱۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
کاری که ساسان انصاری می کرد فیرپلی نبود. اول بازی به او گفتم این کار را نکن. خوشبختانه داور مسابقه اوایل بازی این صحنه را دید. بازی ادامه پیدا کرد تا اواخر مسابقه که یکسری مشکلاتی پیش آمد که شما حتما دیده اید و بعد دروغهایی بود که انصاری گفته است.
 مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: اصول بازی ساسان انصاری ناجوانمردانه است و من هم برای همین با او با لحن تحقیرآمیز حرف زدم!

 هرچند دیدار تیم های سپاهان و نفت تهران روز گذشته در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر با نتیجه تساوی تمام شد، ولی این نتیجه تحت تاثیر درگیری و مصاحبه های ساسان انصاری مهاجم سپاهان و محمد نصرتی مدافع نفت قرار داشت. انصاری گفته بود تنش به خاطر حرفهایی که نصرتی در بازی به او زده بود، می لرزد و نصرتی هم عنوان کرده بود ساسان انصاری را نمی شناسد.

نصرتی در گفتگویی که امروز با رادیو تهران داشت، به این درگیری پرداخت و پاسخهای عجیبی به ادعای ساسان انصاری و سئوالات برنامه تهران ورزشی داد:

* درباره درگیری با ساسان انصاری در بازی روز گذشته توضیح می دهید؟

- کاری که ساسان انصاری می کرد فیرپلی نبود. اول بازی به او گفتم این کار را نکن. خوشبختانه داور مسابقه اوایل بازی این صحنه را دید. بازی ادامه پیدا کرد تا اواخر مسابقه که یکسری مشکلاتی پیش آمد که شما حتما دیده اید و بعد دروغهایی بود که انصاری گفته است.

* انصاری گفته بود تنش به خاطر حرف‌ها و الفاظی که شما در بازی استفاده کرده بودید، می لرزد.

- مگر می شود؟ مگر می شود؟

* شما هم یک جورهایی تحقیرآمیز با او برخورد کردید؛ قبول دارید؟

- می دانید چرا تحقیر آمیز برخورد کردم؟ (کمی مکث می کند) من فنی صحبت کردم. دلیلش این است که اگر ایشان یک یا دوبار کاری را بکند مشکلی ندارد ولی وقتی سه یا چهار بار تکرارش کند، این اصول ناجوانمردی است که برای گلزنی یکسری کارها بکنیم و خطاهای نامردی انجام بدهیم. این اتفاق مسبوق به سابقه بود و آن مصاحبه را کردم.

* اما فیلم صحنه ای از بازی منتشر شده است که شما از پشت پای انصاری را می زنید؟

- شما آن صحنه را از کل بازی در آورده اید. من هم این فیلم را دیده ام. یک صحنه دارم می دوم و انصاری هم در مسیر من قرار گرفته و پایم به پایش خورده است. اینها ریا کاری است. شما دیدید که انصاری در بازی با پرسپولیس هم چطورجلوی بیرانوند حرکت کرد. من هم باید فیلم مسابقه را نگاه کنم و برای شما صحنه در بیاورم! او چند بار مرا با آرنج زده است.

* شما در فوتبال ایران به عنوان یک بازیکن با اخلاق شناخته می شدید و این انتظار می رفت که باوجود این حواشی، مراعات بازیکن حریف را بکنید.

- نظر شما محترم است ولی شما فقط یک صحنه را دیده اید. صحنه ای که ایشان مرا اول بازی می گیرد، چرا به آن اشاره نمی شود؟

* من دارم فیلم آن صحنه را می بینم. شما قشنگ به پای انصاری می زنید و این بازیکن به زمین می خورد.

- اصلا پایم به پایش نخورد. پایم کنار پای انصاری خورد. شما از دور صحنه را می بیند فکر می کنید به این بازیکن خورده ام. من اگر حتی پایم را کنار پایش بگذارم او تمارض می کند. انصاری می خواست توی مخ داور برود تا به من کارت بدهد. اینها یکسری تکنیک های مخرب فوتبال است که کارت بگیرم تا محافظه کار شوم. من بی تجربه نیستم. نزدیک به ۲۱ سال است فوتبال بازی می کنم. رونالدو، توتی و بالاک در تیم ملی فورواردهای مقابل من بوده اند. من یکسری نکات را می دانم.

* پس برای همین به انصاری گفتید در حدی نیست که جوابش را بدهید و او را نشناختید؟

- آفرین! انصاری یکسری کارها کرد که اگر یکبار بود دو بار بود گذشت می کردم. او چندبار کارش را تکرار کرد.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین