|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۵
کد خبر: ۲۰۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت:کسانی که مردم را نا امید می کنند در مسیر دشمن گام برمی دارند لذا باید مراقب باشیم و نگذاریم بین ما تفرقه ایجاد شود.
 حسینعلی امیری در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که عصر پنجشنبه با حضور استاندار، معاونان استاندار و نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از مردم در سالن ورزشی الغدیر برگزار شد اظهارداشت: برای اعتلای کشور و ناامیدکردن دشمنان باید وحدت و انسجام را جدی بگیریم و در کنار یکدیگر برای حل مشکلات گام برداریم.

وی بیان کرد: باید بدانیم همه ما مدیون مردمی هستیم که با درک بالای سیاسی هرگاه که نظام به حضور آنها نیاز داشته در صحنه حاضر شده اند و با خلق حماسه از آرمانها دفاع کرده اند.

مسئولان مدیون مردم هستند

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد:کشور ایران به دلیل موقعیت ویژه استراتژیک و ژئوپلتیک، منابع خدادادی، دسترسی به آبهای آزاد، اقلیم مناسب و نیروی انسانی توانمندی که دارد همواره مورد طمع دیگران بوده و اگر تاریخ جنگها را بررسی کنیم در می یابیم که در هر جنگی بخشی از خاک ایران جدا شده است.

وی اضافه کرد:تنهادر هشت سال دفاع مقدس با شهامت و شجاعت رزمندگان توانستیم در برابر کشورهای استکباری بایستیم و به پیروزی برسیم و ذره ای از خاک کشور را به دشمن ندهیم.

امیری بیان کرد: فداکاری و جانبازی رزمندگان، شهدا و ایثارگران موجب شد دشمنی ها ناکام بماند و کسانی که دنبال شکست ما بودند خودشان به ناامیدی برسند.

وی اظهارداشت: رهبری داهیانه، وحدت و همدلی مردم و لطف الهی موجب شد انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و امروز با همه مشکلاتی که دشمنان برای ملت ما ایجاد کردند توانسته ایم از ناملایمات با سربلندی عبور کنیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: در سالهای اخیر شرایط را برای ما بسیار سخت کرده و قطعنامه های ظالمانه را علیه ما تصویب کردند و خواستند با تحریم ما را منزوی کرده و مسیری که برای عراق ترسیم کرده بودند برای ما هم پیاده کنند که در آن هم شکست خوردند.

امیری اظهارداشت: از نظر حقوقی اگر قطعنامه های متعدد و ظالمانه بویژه فصل ۷ منشور جدی می شد و مجوز عملیات نظامی را صادر می کردند شرایط دیگری داشتیم.

وی گفت: با درایت تیم مذاکره کننده و حمایت رهبری جلوی این برنامه دشمن گرفته شد و سرنوشتی که برای عراق و لیبی در فصل ۷ منشور پیش بینی کرده بودند نتوانستند برای ایران عملیاتی کنند و با درایت رئیس جمهور از این گردنه خطرناک هم عبور کردیم.

برجام یک توافق نامه بین المللی است

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: گاهی با بدعهدی برخی کشورها مانند آمریکا مواجه می شویم اما باید مردم جهان بدانند برجام یک موافقت نامه دو طرفه نیست بلکه سند بین المللی است و اگر آمریکا می توانست نظام تحریم ها را دوباره برقرار می کرد.

وی اضافه کرد: آمریکا خیلی کارها را دوست دارد انجام دهد اما نمی تواند زیرا با اقتدار ایران اسلامی روبرو شده است.

ایران کشوری تاثیرگذار در نظام بین المللی است

امیری بیان کرد: ایران کشوری تاثیرگذار در نظام بین المللی است و امیدواریم با برنامه های پیش بینی شده و حل برخی مشکلات بتوانیم در تجارت بین المللی هم جایگاه خود را بدست آوریم.

وی اضافه کرد: پس از برجام مشکل فروش نفت برطرف شده و مبادلات تجاری درحال گشایش است و هیئت های تجاری زیادی به ایران آمده اند که نشان می دهد امنیت پایدار ایران مورد توجه سرمایه گذاران خارجی قرار گرفته است.

امیری گفت: مشکلات بانکی در حال گشایش و حل شدن است اما آنچه در این شرایط اهمیت دارد این است که با اتحاد و همدلی ملی باید در مسیر گره گشایی از مشکلات گام برداریم.

وی یادآورشد: امروز دشمن اقتصاد کشور را نشانه گرفته اما با اتحاد ملی و دست در دست یکدیگر دشمن را ناامید خواهیم کردواصلاح طلب، اصولگرا و اعتدالگرا در کنار هم یک صدا برای تعالی ایران اسلامی گام برخواهیم داشت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهارداشت: با ایجاد اشتغال، ارتقاء سطح رفاه مردم و شتاب دادن به توسعه به تعالی کشور خواهیم رسید.

مردم را ناامید نکنیم

وی اضافه کرد: کسانی که مردم را نا امید می کنند در مسیر دشمن گام برمی دارند لذا باید مراقب باشیم و نگذاریم بین ما تفرقه ایجاد شود.

امیری اظهارداشت: این چه معنایی دارد که در دهه فجر شاهد تفرقه افکنی در برخی تریبونها و رسانه هایی باشیم که از بیت المال اداره می شوند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین