|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۱
کد خبر: ۲۰۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
در این ساختمان، منزل یکی از نزدیکان عبد الکریم عاصی"جوان فلسطینی متهم به اجرای عملیات مقاومتی روز دوشنبه در نزدیکی شهرک "آریئل" واقع در اراضی استان سلفیت قرار دارد که منجر به هلاکت یک خاخام صهیونیست اهل شهرک "براخا" شد.
 جوانی فلسطینی صبح امروز (چهارشنبه) با سلاح سرد به یک نیروی امنیتی اسرائیلی در شهرک یهودی نشین "کرمی تسور" در شمال الخلیل حمله و او را به شدت زخمی کرد.

 به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت، یک نیروی امنیتی دیگر حاضر در مکان به سمت این جوان فلسطینی تیراندازی کرده و او را به شهادت رساند.

در همین حال، گروهی از نیروهای ارتش صهیونیستی برای تحقیق در مورد این عملیات به محل حادثه اعزام شدند.

طی ۲۴ ساعت گذشته سه فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری به شهادت رسیدند. قبلا نیز یک جوان در درگیری‌های نابلس و احمد جرار مبارز قسامی در جنین به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست شهید شده بودند.
شهادت یک فلسطینی در جریان درگیری‌های نابلس

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت یک جوان فلسطینی در جریان درگیری با نظامیان صهیونیست که به شهر نابلس حمله کرده بودند، خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وزارت بهداشت فلسطین خاطرنشان کرد که این شهید که "خالد ولید تایه" نام دارد به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده بود که به خاطر شدت جراحات جان خودش را از دست داد.

علاوه بر این، در جریان درگیری‌های شامگاه سه شنبه میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست که یک ساختمان مسکونی را در این شهر واقع در شمال کرانه باختری محاصره کرده بودند، ۶۹ شهروند فلسطینی به ضرب گلوله زخمی و یا دچار حالت خفگی شدند که حال شش نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع محلی، سازمان هلال احمر فلسطین اعلام کرد که شمار مجروحان درگیری‌های روز سه‌شنبه که ناشی از حمله نظامیان صهیونیست به شهر نابلس بود، به ۶۹ نفر رسید که ۱۲ نفر از آنها به ضرب گلوله جنگی زخمی شدند و حال شش نفر وخیم گزارش می‌شود. علاوه بر این، ۴۰ نفر هم در اثر استنشاق گازهای اشک آور دچار حالت خفگی شدند.

شاهدان عینی هم گزارش دادند که چندین گشتی ارتش صهیونیستی از منطقه شرقی نابلس وارد این شهر شده و به سمت خیابان بیکر در "کوه شمالی" حرکت و یک ساختمان را محاصره کردند و بعدا اخباری مبنی بر بازداشت ۹ فلسطینی از قبیله "طوباسی" منتشر شد.

در این ساختمان، منزل یکی از نزدیکان عبد الکریم عاصی"جوان فلسطینی متهم به اجرای عملیات مقاومتی روز دوشنبه در نزدیکی شهرک "آریئل" واقع در اراضی استان سلفیت قرار دارد که منجر به هلاکت یک خاخام صهیونیست اهل شهرک "براخا" شد.

درگیری‌های شدید نابلس میان نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی پس از آن آغاز شد که سربازان ارتش صهیونیستی با گلوله‌های جنگی و گازهای اشک آور به جوانان فلسطینی حمله کرده و چهار تن از آنها را زخمی کردند.

ارتش صهیونیستی قبل از این اعلام کرده بود که مجری عملیات مقاومتی سلفیت که منجر به هلاکت یک خاخام صهیونیست به نام "ایتمار بن گال" شد، جوانی به نام "عبد الکریم عادل عاصی" (۱۹ ساله) از ساکنان یافا است که کارت شناسایی "اسرائیلی" دارد و پدر وی اهل نابلس و مادرش اهل اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ فلسطین است.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین