|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۲۰۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی نیروگاه‌های حرارتی کشور با اعلام افتتاح واحد گاز پروژه تولید برق گهران بزودی در سیرجان گفت : واحد بخار نیروگاه گهرانِ مجموعه گل گهر سیرجان نیز در آینده نزدیک وارد مدار خواهد شد.
 در مراسم افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی سمنگان که با حضور اردکانیان وزیر نیرو و معاونین وی برگزار شد، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی نیروگاه‌های حرارتی کشور و مدیرعامل شرکت نیروگاه‌های سیکل ترکیبی کرمان از حمایت های بانک صنعت و معدن در بهره برداری از نیروگاه سیکل ترکیبی سمنگان قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، محسن طرزطلب مدیرعامل شرکت مادرتخصصی نیروگاه‌های حرارتی کشور از همکاری و حمایت های بانک صنعت و معدن و گروه مپنا تشکر و قدردانی کرد و افزود: خوشبختانه میزان تولید برق در کرمان از میزان مصرف بیشتر است و برای تولید برق در کرمان جای نگرانی نیست.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی نیروگاه‌های حرارتی کشور با اعلام افتتاح واحد گاز پروژه تولید برق گهران بزودی در سیرجان گفت : واحد بخار نیروگاه گهرانِ مجموعه گل گهر سیرجان نیز در آینده نزدیک وارد مدار خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه با تولیداتِ دو نیروگاه اخیر در سیرجان ، حدود 650 مگاوات به توان تولید برق کرمان اضافه خواهد شد گفت : بخشی از این تولید را به استان‌های هم‌جوار صادر خواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت مادرتخصصی نیروگاه‌های حرارتی کشور همچنین از وارد مدار شدن نیروگاه زرند در سال 98 خبر داد و گفت: با استفاده از این نیروگاه برنامه بازنشستگی نیروگاه قبلی زرند را برنامه‌ریزی می کنیم و قصد داریم در این برنامه مصرف آب درنیروگاه را به صفر برسانیم.

در ادامه نصرت‌الله کاظمی مدیرعامل شرکت نیروگاه‌های سیکل ترکیبی کرمان و مجری طرح نیروگاه سیکل ترکیبی سمنگان در حاشیه آیین افتتاح این نیروگاه گفت: جا دارد از تک‌ تک عواملی که در مراحل اجراي پروژه سهم داشتند و همچنین از سرمایه‌گذار طرح و حسن اعتمادشان و همکاری بانک عامل یعنی بانک صنعت و معدن و زحمات فراوانی که گروه مپنا متحمل شدند تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: رعایت مسائل ایمنی و محیط‌زیست در این پروژه به‌صورت کامل مدنظر قرار گرفته شده است و خوشبختانه با رعایت نکات ایمنی حادثه دل‌خراشی در پروسه اجرای این پروژه نداشتیم و گاهی مواقع در یک روز بیش از 1200 نفر در سایت فعال بودند.

کاظمی گفت: مدیرکل محیط ‌زیست کرمان در بازدیدی که از این پروژه داشتند اذعان کرد «هیچ پروژه‌ای مثل این پروژه به این‌گونه موضوع پساب و فاضلاب را رعایت نکرده است.»

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین