|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۱۹۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
درگذشت رضا مقدسی پیشکسوت و مدیر ارشد رسانه ای و مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر و سردبیر اسبق خبرآنلاین با واکنش بسیاری از چهره‌های سرشناس دنیای سیاست و رسانه روبه‌رو شد.
  علی لاریجانی، سیدابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف و محمود واعظی درگذشت رضا مقدسی را تسلیت گفتند.

درگذشت رضا مقدسی پیشکسوت و مدیر ارشد رسانه ای و مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر و سردبیر اسبق خبرآنلاین  با واکنش بسیاری از چهره‌های سرشناس دنیای سیاست و رسانه روبه‌رو شد.

در همین رابطه علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت رضا مقدسی را تسلیت گفت. در متن پیام علی لاریجانی آمده است:‌ «بسم الله الرحمن الرحیم، انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت آقای رضا مقدسی روزنامه نگار و مدیر با اخلاق رسانه ای موجب تاسف و تاثر گردید.

ضمن عرض تسلیت به جامعه خبری و رسانه ای کشور و خانواده محترم ایشان، برای آن مرحوم رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.»

سیدابراهیم رییسی تولیت آستان قدس رضوی نیز در پیامی نوشت: «خبر درگذشت برادرعزیز و ارزشمند آقای رضا مقدسی از مدیران رسانه‌ای شناخته شده کشور موجب تاسف و تاثر شد.

این عنصر خدوم و انقلابی که در زمره خادمان رسانه‌ای حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به شمار می‌آمد، در طول زندگی بابرکت و دوران فعالیت مطبوعاتی خود در مشهد و تهران منشاء خدمات فراوانی به انقلاب و نظام و نیز آستان قدس رضوی بود که ان‌شاء الله نزد خداوند متعال باقیات صالحات او محسوب خواهد شد .

اینجانب در کنار مضجع شریف حضرت ثامن الحجج (ع) ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم و همکاران او، از خداوند متعال برای روح آن زنده یاد، علو درجات و برای همه بازماندگان صبر جمیل مسئلت می‌کنم.»

رضا مقدسی صبح جمعه (۱۳ بهمن ماه) بعد از یک دوره طولانی تحمل بیماری گوارشی، در سن ۵۰ سالگی دار فانی را وداع گفت.

محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در پیامی برای تسلیت درگذشت رضا مقدسی در اینستاگرام نوشت: «حاج رضا مقدسی، از همرزمانم در گردان نصرالله لشکر نصر، پیشکسوت و مدیر ارشد رسانه‌ای، سردبیر اسبق روزنامه‌های قدس، جام‌جم، خبر و همشهری و مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر، که در فرآیند طراحی و انتشار روزنامه صبح نو نیز حضور مؤثر داشت، بعد از تحمل سختی‌های بیماری سرطان،‌ امروز از میان ما رخت بربست.

این فقدان را به خانواده محترم وی،‌ به ویژه همسر ارجمند ایشان که خود از خانواده معظم شهدا هستند و در ایام سخت بیماری و رنجوری همدلانه در کنار ایشان بودند و روزهای سخت و تلخی را صبورانه سپری کردند تسلیت عرض می‌کنم و برای ایشان و سایر بازماندگان، صبر و اجر و برای حاج رضای عزیز رحمت واسعه الهی و علو درجات را خواهانم.»

مراسم تشییع پیکر رضا مقدسی با حضور جمع کثیری از چهره‌های فرهنگی و سیاسی صبح امروز از مقابل منزلش انجام شد.

محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور نیز از جمله چهره‌هایی است که درگذشت مقدسی را تسلیت گفته‌اند. واعظی در این باره نوشت: «درگذشت جناب آقای رضا مقدسی که از فعالین باسابقه رسانه و اطلاع رسانی بود را به خانواده رسانه ای کشور و همچنین خانواده محترمشان تسلیت می‌گویم. برای این مرحوم از درگاه خداوند علو درجات و برای بازماندگان سلامتی و صبر آرزومندم.»

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین