|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۱۹۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
بازیگر هالیوود و نماینده ویژه کمیسیون عالی سازمان ملل در امور پناهجویان اعلام کرد: برای مبارزه با خشونت جنسی با ائتلاف نظامی ناتو همکاری خواهد کرد.
 بازیگر هالیوود و نماینده ویژه کمیسیون عالی سازمان ملل در امور پناهجویان اعلام کرد: برای مبارزه با خشونت جنسی با ائتلاف نظامی ناتو همکاری خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناتو، آنجلینا جولی، بازیگر هالیوود و نماینده ویژه کمیسیون عالی سازمان ملل در امور پناهجویان در جریان کنفرانس خبری با ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو گفت: برای من به عنوان یک فرد بشردوست این یک اقدام جالب است.

وی افزود: من افتخار می‌کنم که طی ماه‌ها و سال‌های آتی با استولتنبرگ همکاری خواهم کرد. ما کاملا معتقد هستیم که این تلاش باید نتایج عملی داشته باشد و باعث تغییرات واقعی در مناطق جنگ زده و همچنین تغییر رفتار نسبت به زنان به صورت جهانی شود.

یکی از نخستین کشورهایی که آنجلینا جولی در نقش جدید خود به آن سفر خواهد کرد افغانستان خواهد بود؛ کشوری که در پی ۱۷ سال مبارزه دولت کابل و نیروهای تحت حمایت آمریکا با شبه نظامیان طالبان حقوق زنان در آن به شدت پایمال شده است.

آنجلینا جولی گفت: بخشی از نقش من در ناتو این است که بپرسم کجا نیازمند تغییر و اصلاح است به طور مثال کجا شامل تلفات غیرنظامی در جریان حملات هوایی می‌باشد.

وی افزود: من به عنوان یک فرد بشر دوست به ناتو می‌پیوندم نه یک پرسنل نظامی. من اینجا هستم تا با ناتو در بخش‌هایی که بر روابطش با غیرنظامیان در بخش‌های مختلف تاثیر می‌گذارد همکاری کنم.

استولتنبرگ نیز اعلام کرد: از این‌که آنجلینا جولی به ناتو می‌پیوندد افتخار می‌کنم. ما با همکاری یکدیگر می‌توانیم تاثیر بسزایی بر خشونت جنسی در درگیرها که سیاه‌ترین جرم محسوب می‌شود داشته باشیم. تعهد شما آگاهی ما را در رابطه با این‌که چه کارهای بیشتری باید برای حفاظت از زنان که آسیب پذیرترین قشر هستند انجام دهیم افزایش می‌دهد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین