|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۱۹۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
با بسته شدن پرونده بازی های پلی آف تکلیف تیم های حاضر در گروه های مختلف مشخص شد تا برنامه کامل مرحله گروهی و زمان رویارویی تیم ها اعلام شود.
 با بسته شدن پرونده بازی های پلی آف تکلیف تیم های حاضر در گروه های مختلف مشخص شد تا برنامه کامل مرحله گروهی و زمان رویارویی تیم ها اعلام شود.

نتایج رقم خورده در پلی آف لیگ قهرمانان در منطقه غرب به شکلی پیش رفت که سه کشور ایران، قطر و امارات صاحب چهار نماینده در گروه های مختلف شدند اما عربستان با همان دو سهمیه ای که کنفدراسیون فوتبال آسیا برایش در نظر گرفت راهی این تورنمنت معتبر خواهد شد.

همین بهانه خوبی بود تا روزنامه الرایه در گزارشی مفصل به چهارسهمیه این کشور در معتبرترین تورنمنت باشگاهی آسیا اشاره و تقویم این تیم ها را به صورت کامل بررسی کند. الدحیل ، السد، الریان و الغرافه چهار سهمیه قطر در این فصل خواهند بود که هر یک با در اختیار داشتن ستاره های سرشناس و هدایت مربیان مطرح اروپایی و افریقایی گام به رقابت ها خواهند گذاشت که تقابل آنها با تیم های ایرانی جالب توجه خواهد بود به خصوص السد و الغرافه که ستاره های ملی پوش ایرانی نیز در اختیار دارند.

السد رقیب پرسپولیس با در اختیار داشتن بازیکنی مثل مرتضی پورعلی گنجی همین طور ژاوی هرناندز اسپانیایی ابتدا میزبان قهرمان ایران در دوحه خواهد بود تا تقابل سرخپوشان با این تیم یکی از جذاب ترین بازی های مرحله گروهی را رقم بزند. کاپیتان لاروخا در جام جهانی 2010 که جام قهرمانی را بالای سر برد طبق برنامه آخرین روز مرحله گروهی با السد گام به تهران خواهد گذاشت. 27 فروردین ماه 97 روزی است که طرفداران پرسپولیس هم می توانند مثل استقلالی ها شاهد تقابل تیم محبوب شان با یکی از ستاره های تکرار نشدنی فوتبال جهان باشند. بازی رفت دو تیم اول اسفندماه 96 در دوحه برگزار می شود.

الغرافه اما با دو ستاره سرشناس خود که در زمستان با سروصدای زیاد به خدمت گرفت با عبور از سد پاختاکور ازبکستان حریف تراکتورسازی تبریز شد تا رویارویی نفراتی همچون وسلی اسنایدر دیگر ستاره جام جهانی 2010 در تیم ملی هلند با سرخپوشان تبریزی هم جالب توجه باشد، درست مثل مهدی طارمی که به عنوان امید اول گلزنی زردهای دوحه به ایران و آذربایجان برخواهد گشت. الغرافه هم مثل دیگر نماینده قطر السد روز 30 بهمن 96 ابتدا در خانه میزبان دور رفت خواهد بود و در دور برگشت روز 28 فروردین ماه 97 مهمان تبریزی ها در هوای کاملا بهاری دیار سهند خواهد بود.

منبع : خبر ورزشی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین