کد خبر: ۱۹۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
ادامه بارش سنگین برف و برودت هوا در مناطق مختلف کشور مدارس استان های خراسان رضوی، البرز، گلستان، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، قزوین، همدان و اردبیل را به تعطیلی کشاند.
ادامه بارش سنگین برف و برودت هوا در مناطق مختلف کشور مدارس استان های خراسان رضوی، البرز، گلستان، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، قزوین، همدان و اردبیل را به تعطیلی کشاند.

طبق آخرین گزارش ها از مراکز استان ها، کلیه مقاطع تحصیلی در گلستان و برخی نواحی گیلان و مازندران، فردا در دو نوبت صبح و عصر تعطیل خواهد بود. همچنین مقاطع پیش دبستانی و دبستان در البرز، قزوین، همدان و برخی نواحی خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و اردبیل در نوبت صبح تعطیل اعلام شده است.

مهدی مهرور مدیرکل مدیریت بحران البرز گفت: بر اساس مصوبه آخرین جلسه کمیته اضطرار به علت برودت شدید هوا و یخ‌زدگی معابر تمامی مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی البرز در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

همچنین روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد: مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان های هزارجریب نکا، چهاردانگه، دودانگه، یانه سر بهشهر، لاریجان و هزارجریب گلوگاه و مدارس روستایی مرزن آباد تعطیل خواهد بود. وی افزود: مدارس مقطع ابتدایی شهرستان های سوادکوه، سوادکوه شمالی، منطقه پی رجه نکا، کلیجانرستاق، امامزاده عبدا... آمل، بابلکنار، بندپی شرقی، بندپی غربی، چمستان، کجور و کلاردشت نیز فردا تعطیل است. شایان ذکر است تمامی مدارس استثنایی شهرها و مناطق یاد شده نیز تعطیل است.

روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان نیز در اطلاعیه ای از تعطیلی تمامی مدارس مناطق دیلمان، عمارلو، در دو نوبت صبح و عصر خبر داد و گفت: همچنین مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول مناطق لاهیجان، سیاهکل، رودبنه و مدارس مقطع ابتدایی مناطق رحمت آباد، آستانه اشرفیه و سنگر فردا در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است. فعالیت های آموزشی همه مدارس دیگر مناطق گیلان در شیفت صبح فردا به علت لغزندگی معابر با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

برابر اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گلستان، به علت تداوم سرمای شدید هوا و احتمال یخبندان در این استان، همه مدارس استان گلستان در همه مقاطع و نوبت های صبح و بعدازظهر تعطیل خواهد بود.

همچنین معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و تمام مراکز آموزش استثنایی نواحی مختلف مشهد و تبادکان در نوبت صبح فردا تعطیل است. وی اظهار کرد: همچنین در مناطق و شهرستان های نیشابور، میان جلگه، فیروزه، زبرخان، کدکن، سرخس، جلگه رخ و قوچان مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و تمام مراکز آموزش استثنایی در نوبت صبح فردا تعطیل هستند. وی گفت: در مناطق و شهرستان های تربت جام، احمدآباد، چناران، گلبهار، درگز و نوخندان نیز مدارس پیش دبستانی، ابتدایی، تمام مراکز آموزش استثنایی و دوره اول متوسطه تعطیل است. وی ادامه داد: در فریمان هم مدارس پیش دبستانی، ابتدایی، مراکز آموزش استثنایی تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

براساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی مقطع پیش دبستانی در شهرستان ورزقان تعطیل است، ضمن اینکه مدارس مقاطع ابتدائی و متوسطه دوره ی اول و دوم متوسطه این شهرستان هم فردا با یک ساعت تاخیر و راس ساعت۹ آغاز خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت:به علت کولاک، یخبندان و یخ زدگی معابر مدارس مقطع ابتدایی، پیش دبستانی و مدارس استثنایی نوبت صبح استان قزوین تعطیل است.

اداره کل آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد: به علت سرما، برودت هوا و یخبندان و لغزندگی سطح معابر عمومی، تمامی مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سراسر استان در نوبت صبح فردا تعطیل است. همچنین مقاطع دوره اول و دوم متوسطه شهرستان رزن و منطقه قروه نیز تعطیل است.

براساس اطلاعیه آموزش و پرورش استان اردبیل، به دلیل برودت هوا سری صبح مدارس اردبیل در مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول تعطیل است.همچنین در مشگین شهر لاهرود و ارشق پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل است و مابقی مقاطع با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین