|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
کد خبر: ۱۹۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
دو جوان با در دست داشتن قمه و ساطور به زنان و کودکان آبادانی حمله می کردند و آنها را هدف سرقت هایشان قرار می دادند.
 دو جوان با در دست داشتن قمه و ساطور به زنان و کودکان آبادانی حمله می کردند و آنها را هدف سرقت هایشان قرار می دادند.

سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس آبادان با توجه به افزایش پرونده های سرقت کیف قاپی از زنان و کودکان در سطح شهر دستور داد تا تیمی از ماموران کلانتری 15 کارون برای دستگیری عامل این سرقت ها وارد عمل شوند.

ماموران در گام نخست تحقیقات به سراغ طعمه های زورگیران خشن رفته و پی بردند دو جوان لاغر اندام سوار بر موتور سیکلت قرمز رنگ و با در دست داشتن قمه و ساطور طعمه هایشان را که بیشتر زنان و کودکان هستند هدف سرقت هایشان قرار داده اند.

بدین ترتیب تجسس های پلیسی به صورت میدانی آغاز شد تا اینکه ساعت 9 شامگاه پنج شنبه 5 بهمن ماه امسال ماموران مشاهده کردند که دو جوان با در دست داشتن قمه و ساطور، پیرزنی را روی زمین خوابانده و قصد سرقت کیف و وسایل با ارزش او را دارند.

خیلی زود ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند که یکی از دزدان توانست پا به فرار بگذارد و سارق دیگر که خود را در محاصره ماموران دید با حمله به سمت ماموران قصد فرار داشت که تیم پلسی موفق شدند این سارق قمه به دست را دستگیر کنند.

ماموران در بازرسی از متهم متوجه شدند که سارق 4 شلوار و 2 کاپشن به تن کرده است و در تحقیقات مشخص شد دزدان پس از هربار سرقت برای گمراه کردن ماموران اقدام به تغییر لباس هایشان می دهند.

سارق جوان گفت: در خیابان های تاریک به سراغ افراد زنان سالخورده و کودکان می رفتیم و با تهدید چاقو و قمه دست به سرقت کیف و وسایل با ارزش آنها می زدیم.

وی افزود: به خاطر اعتیاد به مواد مخدر Drugs هروئین مجبور به سرقت بودم که با همدستی یکی از دوستانم و با تهدید قمه و ساطور زورگیری می کردیم.

متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته و تجسس های برای دستگیری متهم فراری پرونده ادامه دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین