به نقل از شرکت ملی پست، به دنبال بارش سنگین برف که از روز گذشته تا کنون ادامه دارد و همچنین مسدود شدن برخی محورهای مواصلاتی، احمدی معاون پستی و بازرگانی شبکه پستی از مردم بابت تاخیرهای به وجود آمده در ارسال مرسولات عذرخواهی کرد.
وی در این خصوص گفت: خداوند کریم را بابت بارش های اخیر شکرگذار و امیدواریم بتوانیم با عمل به تعهدات خود، پاسخ اعتماد مردم به شبکه پستی را به خوبی بدهیم.
معاون پستی و بازرگانی مدیرعامل سپس گفت: با توجه به این که در استان های شمالی و مرکزی با بارش های پی در پی مواجه بودیم، متاسفانه امکان تردد کامیون های پستی وجود نداشته و به همین علت مرسولات با تأخیر به دست مردم خواهد رسید.
احمدی تصریح کرد: بر همین اساس مقرر شد، مرسولات ثبتی که دارای تعهد زمانی است در اولویت توزیع قرار بگیرند.
معاون پستی و بازرگانی شرکت ملی پست در پایان ضمن تقدیر از همکاران شبکه پستی به ویژه در بخش توزیع و رهسپاری تأکید کرد: با وجود مشکلات به وجود آمده در وضعیت راه های کشور، کارکنان پرتلاش پست، تمام سعی خود را جهت ارسال به موقع مرسولات به کار خواهند بست.