کد خبر: ۱۹۸۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی اهواز گفت: پدیده گرد و غبار که از بعد از ظهر امروز شنبه در برخی شهرهای خوزستان آغاز شده، پرواز هواپیمایی زاگرس را در مسیر تهران - ماهشهر مجبور به فرود در فرودگاه بین المللی اهواز کرد.
 مجید ملایانی اظهار کرد: پرواز شماره 4065 شرکت هواپیمایی زاگرس که عصر امروز از تهران عازم ماهشهر بود، به دلیل کاهش دید افقی نتوانست در فرودگاه ماهشهر به زمین بنشیند و مجبور به فرود در فرودگاه اهواز شد.

به گزارش ایرنا، وی افزود: این پرواز که ساعت 16:12 دقیقه از فرودگاه مهرآباد برخاسته بود، پس از دو بار تلاش برای فرود در فرودگاه ماهشهر، در ساعت 17:35 در فرودگاه اهواز به زمین نشست.

گفتنی است پس از هشت روز گرد و غبار و وضعیت خطرناک هوای شهرهای خوزستان، اهواز و بیشتر شهرهای استان امروز صبح وضعیت به نسبت بهتری از روزهای هفته گذشته تجربه کردند.

از روز جمعه 29 دی تا روز پنجشنبه هفته گذشته(پنج بهمن)، پدیده گرد و غبار در خوزستان پایدار بوده و در این مدت بیش از یک هزار و 500 نفر به دلیل مشکلات تنفسی در این استان به بیمارستان مراجعه کردند.

غلظت گرد و غبار در خوزستان در هفته گذشته سبب تعطیلی مدارس 17 شهرستان و ادارات 11 شهرستان شد.

تراکم گرد و غبار در برخی نقاط خوزستان در برخی روزها تا بیش از 66 برابر حد مجاز رسیده بود. شاخص مجاز آلاینده ها 150 میکرو گرم بر مترمکعب است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین