|
|
امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۲
کد خبر: ۱۹۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶
رییس رسانه ملی در بازدید از برنامه «2014» پخش همه بازی‌های جام جهانی از صدا و سیما را حاصل تلاشی سخت و برنامه‌ریزی شده دانست، اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد و از ادامه حمایت‌های رسانه‌ملی از تیم ملی خبر داد.

سیدعزت‌الله ضرغامی شب گذشته یکشنبه 22 تیر بازی فینال جام جهانی 2014 برزیل را در استودیوی برنامه «2014» تماشا و پس از آن از عوامل تولید این برنامه تشكر كرد.

ضرغامی در این بازدید كه در فضایی صمیمی برگزار شد، پوشش بازی‌های جام جهانی 2014 برزیل را در رسانه ملی گسترده ارزیابی كرد و گفت: هم در حوزه خبر، هم در سیما و هم در صدا برنامه‌ها و گزارش‌های خوب و موفقی از این مسابقات پخش شد.

وی افزود: همه 64 بازی این جام از سیما و صدای جمهوری اسلامی پخش شد و در كنار آن كارشناسان خبره فوتبال تحلیل‌های خوبی را به مخاطبان ارائه دادند و در مجموع پوشش خوبی بر جام جهانی 2014 برزیل داشتیم.

رییس رسانه ملی یادآور شد: امسال هم حمایت رسانه ملی از تیم ملی ادامه خواهد یافت و فوتبالیست‌های كشورمان مطمئن باشند در بازی‌های جام ملت‌های آسیا رسانه ملی از آنها حمایت كامل خواهد كرد.

ضرغامی در پایان این بازدید درباره موضوع غزه و حملات صهیونیست‌ها همزمان با برگزاری بازی‌های جام جهانی فوتبال گفت‌: صهیونیست‌ها احساس می‌کردند از سرگرمی رسانه‌ها به بازی‌های جام جهانی بهره خواهند برد تا جنایت‌هایشان مخفی بماند اما دیدیم كه رسانه‌های مستقل به خصوص رسانه ملی در شبكه‌های داخلی و به ویژه برون‌مرزی بیشترین اطلاع رسانی را از این جنایات كردند تا اوج قصاوت‌های آنان را در كشتار مردم بی دفاع غزه برای مردم دنیا بازگو كنند.
 

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین