|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۱۹۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
صبح روز پنجشنبه، پنجم بهمن ماه پرواز (ATR72) شماره ۳۷۰۴ هواپیمایی آسمان به علت نقص فنی از میانه راه و در بالای شهر اصفهان به تهران بازگشت.
 پرواز «تهران - یاسوج» به علت مشکل فنی از میانه راه به فرودگاه مهرآباد تهران بازگشت.

 صبح روز پنجشنبه، پنجم بهمن ماه پرواز (ATR72) شماره ۳۷۰۴ هواپیمایی آسمان به علت نقص فنی از میانه راه و در بالای شهر اصفهان به تهران بازگشت.

یکی از مسافران پرواز «تهران - یاسوج» که یک مدیرگروه آموزشی است طی تماس با خبرنگار ایسنا در این باره گفت: پرواز  روز پنجشنبه، پنجم بهمن ماه «تهران - یاسوج» از بالای شهر اصفهان بعلت نقص فنی یکی از موتورها به فرودگاه مهرآباد تهران بازگشت.

وی افزود: پس از بازگشت به فرودگاه مهرآباد اجازه خروج از هواپیما را به مسافران ندادند تا اینکه موتور هواپیما را تعمیر کردند و پرواز انجام شد اما حدود ساعت ۱۱و ۵۵ دقیقه در فرودگاه یاسوج نشست.

«علی محسنیان»، مدیر فرودگاه یاسوج در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با تائید بازگشت  پرواز «تهران - یاسوج» از میانه راه گفت: پرواز ۳۷۰۴شرکت آسمان در ساعت ۸ صبح پنجشنبه، پنجم بهمن از تهران به مقصد یاسوج انجام می شود و در مسیر خلبان موردی را تشخیص می دهد که جهت بررسی و اطمینان بیشتر به فرودگاه مهرآباد تهران بر می گردد.

وی گفت: علت بازگشت این پرواز به فرودگاه مهرآباد نقص فنی خاص و مورد نگران کننده ای نبود.

مدیر فرودگاه یاسوج افزود: با برگشت به فرودگاه مهرآباد موضوع بررسی می شود و پس از اطمینان از صحت عملکرد دستگاه مورد نظر پرواز تهران - یاسوج انجام می شود.

محسنیان خاطرنشان کرد: اگر هواپیمای این پرواز مشکل فنی داشت و یا موتور با مشکل مواجه بود اجازه پرواز داده نمی شد.

وی یادآور شد: اولویت برای شرکت فرودگاههای کشور ایمنی و سلامت مسافران است.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین