|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۱۹۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
همزمان با صدور حکم دادگاه علیه دکتر لری نصار، بسیاری از دختران جوان قربانی او در سخنانی هیجانی با گریه از انزجار خود نسبت به اعمال این پزشک ورزشی سخن گفتند.
 پزشک سابق تیم المپیک دختران ژیمناست آمریکا که به اتهام آزار جنسی ۱۵۶ دختر بچه در دادگاهی در میشیگان محاکمه شد به ۱۷۵ سال زندان محکوم شد.

 همزمان با صدور حکم دادگاه علیه دکتر لری نصار، بسیاری از دختران جوان قربانی او در سخنانی هیجانی با گریه از انزجار خود نسبت به اعمال این پزشک ورزشی سخن گفتند.

 در یک هفته گذشته دهها نفر از قربانیان این پزشک ورزشی با آمدن به دادگاه برابر او ایستادند و از تجربه دردناک خود سخن گفتند.

 پیش از صدور حکم دکتر لری نصار که برای سال‌ها پزشک ملی‌پوشان آمریکا بوده در دادگاه دست کم ۱۰ مورد آزار جنسی را پذیرفت که می‌توانست برایش حبس ابد به دنبال داشته باشد.

 آنجلا پاویلاتیس دادستان کل ایالت میشیگان هنگام قرائت نهایی شکواییه خود تلاش کرد از نتایج این دادگاه که از آن به عنوان بزرگترین کودک آزاری تاریخ آمریکا یاد شده، برای پیشگیری از وقوع مجدد چنین مواردی استفاده کند.

 متیو نیوبرگ، وکیل لری نصار پس از سخنان دادستان کل سخن گفت و با اشاره به قانون اساسی آمریکا گفت: لری نصار با توجه به همه اعمالش و همه آن اظهارات دردناکی که قربانیانش در چند روز گذشته گفتند، باز هم مستحق برخورداری از وکیل و دفاع جانانه از خود است. این نه به خاطر لری نصار که بر اساس قانون اساسی ماست.

 لری نصار هم در اظهاراتی کوتاه و در حالی که چند بار به سوی قربانیان حاضر در دادگاه بازگشت از آنها پوزش طلبید و گفت که تا پایان عمر این احساس ندامت را با خود حمل خواهد کرد.

 قاضی روزماری اکویلینا با اشاره به قانون اساسی و آنچه دستگاه قضا برای قربانیان و متهمان مجاز دانسته رو به قربانیان این پرونده کرد و گفت: شما دیگر قربانی محسوب نمی‌شوید، شما از این پس بازماندگان سرافراز این ماجرا هستید.





























































































منبع: انتخاب
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین