|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۹۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به استقرار چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در محل آتش سوزی مخازن نفتی قیر در بندرعباس گفت که تاکنون دستکم سه نفر بر اثر این حادثه کشته شده اند.
 مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به استقرار چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در محل آتش سوزی مخازن نفتی قیر در بندرعباس گفت که تاکنون دستکم سه نفر بر اثر این حادثه کشته شده اند.

دکتر فاطمه نوروزیان عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هم اکنون هشت تکنسین اورژانس در محل حادثه حضور دارند.

وی افزود: تاکنون سه تن در این حادثه جان خود را از دست داده و دو تن نیز مصدوم شدند.

نوروزیان اظهار کرد: هیچ کدام از فوتی ها و مصدومان از عوامل آتش نشانی نیستند زیرا که به دلیل شدت انفجار و حجم بالای آتش سوزی، نیروها امکان نزدیک شدن به مخازن را ندارند.

** حادثه آتش سوزی مخزن قیر تحت کنترل است

مدیرعامل آتش نشانی بندرعباس گفت: اقدام های لازم برای پیشگیری از گسترش و سرایت آتش سوزی ایجاد شده در مخزن قیر نفتی یکی از کارخانه های تولید قیر این شهرستان انجام شده و حادثه تحت کنترل است.

فرجام دانش در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مشکل اصلی در این حادثه وجود مواد مذاب درون مخزن آتش گرفته و پیشگیری از سرایت آن به دیگر تجهیزات بود، که خوشبختانه جداسازی به طور کامل صورت گرفته است.

وی با اشاره به تلاش آتش نشانان برای مهار آتش تصریح کرد: پیش بینی می کنیم تا دو یا سه ساعت آینده آتش به طور کامل مهار شود.

دانش در خصوص علت این حادثه بیان داشت: برای بیان علت دقیق باید بررسی های کارشناسی صورت گیرد، اما نکته مهم این است که این مخازن به سیستم اطفای حریق مجهز نبودند.

دانش خاطرنشان کرد: در این حادثه سه نفر جان خود را از دست دادند و دو نفر نیز مصدوم و به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شدند.

حسن امینی زاده شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تا ساعتی پیش، پیش بینی می کردیم عملیات اطفای حریق تا به این لحظه به پایان برسد، اما به دلیل وزش باد و تغییر جهت آتش، عملیات اطفا زمان بر شده است.

وی ادامه داد: عملیات جداسازی مواد اشتعال زا انجام شده و حریق به طور کامل مهار شده است اما پیش بینی می شود اطفای حریق تا پایان امشب ادامه داشته باشد.

ظهر امروز یکی از مخازن قیر در یک کارخانه تولید قیر در 35 کیلومتری غرب بندرعباس دچار حریق شد که طی آن سه نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین