|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۲
کد خبر: ۱۹۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
سه بازیگر سرشناس بالیوودی در اقدامی تحسین برانگیز جنبشی جدید به‌راه انداخته‌اند.
 سه بازیگر سرشناس بالیوودی در اقدامی تحسین برانگیز جنبشی جدید به‌راه انداخته‌اند.

عامرخان، شاهرخ‌خان و سلمان‌خان جنبش «بایکوت، قطع ارتباط و تحریم» را خوشحال کردند. آن‌ها در اقدامی تحسین‌برانگیز ملاقات با نتانیاهو را نپذیرفتند، این در حالی است که در سفر اخیر نتانیاهو و همسرش به هندوستان طی میهمانی بزرگی بسیاری از ستاره‌های سرشناس بالیوود به دیدار نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس رفتند. این اقدام خان‌های سینمای هندوستان در پی کشتار و شکنجه اخیر فلسطینی‌ها توسط رژیم صهیونیستی صورت گرفته است. پیش از این تعدادی از علاقه‌مندان فلسطینی بالیوود در صفحات مجازی خواستار عدم حمایت سینمای هندوستان از صهیونیست‌ها شده بودند که شاهرخ‌خان، عامرخان و سلمان‌خان این خواسته را اجرایی کردند.

در سفر اخیر بنیامین نتانیاهو و همسرش به آسیای شرقی، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در میهمانی ویژه‌ای از سوی بالیوودی‌ها شرکت کرد. در این مراسم که چهره‌های سرشناسی مثل آیشواریا رای‌باچان، آمیتا باچان و سارا علی‌خان حضور داشتند نتانیاهو دقایقی به سخنرانی پرداخته که در آن گفت: «ما به بالیوود اعتقاد داریم. جهان عاشق بالیوود است. اسرائیل عاشق بالیوود است. ما بالیوود را در اسرائیل می‌خواهیم. ما پول‌هایمان را جایی سرمایه گذاری می‌کنیم که می‌گوییم». او همین طور اضافه می‌کند: «من فکر می‌کنم اگر ما نیروهایمان را با هم جمع کنیم، جادو رخ می‌دهد».

علی‌رغم این‌که رسانه‌های هندی چندان واکنشی به تحریم خان‌های بالیوود نداشته‌اند، اما رسانه‌های ترکیه به پوشش خوشحالی مردم از اقدام شاهرخ‌خان، عامرخان و سلمان‌خان پرداخته‌اند. جالب است بدانید میان این سه ستاره، دو چهره یعنی سلمان‌خان و شاهرخ‌خان با درآمد‌های به‌ترتیب ۳۷ و ۳۸ میلیون دلاری خودشان میان ۱۰ بازیگر مرد پردرآمد سال جهان قرار گرفتند. آن‌ها در لیست مجله فوربز بالاتر از چهره‌هایی، چون تام هنکس، ریان گوسلینگ، اما استون، جنیفر لارنس، اما واتسون و شارلیز ثرون بودند.

رئیس جنبش «بایکوت، قطع ارتباط و تحریم» علیه رژیم صهیونیستی ادعا می‌کند که سفر نتانیاهو و دیدار با بالیوودی‌ها به‌جهت جلب رضایت و همکاری سینماگران هندی برای ساخت پروپاگاندا‌های اسرائیلی بوده است تا تصویر این رژیم کودک‌کش در جهان تغییر کند. باید دید نتایج این سفر چه‌زمانی سر از پرده‌های سینمای شبه‌قاره بیرون می‌آورد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین