|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۱۹۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
قطعا محرومیت زدایی و حمایت از صنایع در مناطق محروم از اولویت های این بانک است و استان کردستان نیز از اولويت های اصلی جهت تامین مالی طرح های صنعتی محسوب گردد.
  جمعی از نمایندگان استان کردستان با علی اشرف افخمی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک صنعت و معدن دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، در این دیدار، نمایندگان استان کردستان ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت هاي بانک صنعت و معدن که سبب تحول در اشتغال این استان شده است، ابراز امیدواری کردند که نقش این بانک در این استان پررنگتر و اقدامات توسعه ای و زیربنایی بیشتری از سوی بانک انجام شود.

مديرعامل بانك صنعت و معدن نيز در این دیدار، آخرین دستاوردهای بانک صنعت و معدن در عرصه های داخلی و بین المللی را برشمرد و تصریح کرد: قطعا محرومیت زدایی و حمایت از صنایع در مناطق محروم از اولویت های این بانک است و استان کردستان نیز از اولويت های اصلی جهت تامین مالی طرح های صنعتی محسوب گردد.

لازم به ذکر است در طول سالهای گذشته طرح های صنعتی از سوی این بانک در استان کردستان تامین مالی شده است که در راس آن كارخانه لاستیك بارز با ٩٣میلیون و ٧٠٠ هزار یورو تسهیلات ارزی و ٢٢ میلیارد تومان تسهیلات ریالی می باشد و براي ٩٦٠ نفر اشتغال مستقیم ایجاد كرده است.

گفتنی است بانک صنعت و معدن 14 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط این استان پرداخت کرده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین