|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۵
معاون رئیس جمهور دیشب در بیرجند گفت: یکی از مسائلی که در جمهوری اسلامی باید ریشه کن شود، مسئله فساد است.
 به گزارش تسنیم، محمدرضا رحیمی در جشن ثبت جهانی باغ اکبریه بیرجند، با بیان اینکه علی رغم مشکلات جدید و تحریم های شدیدتر امکانات برای افتتاح پروژه ها تغییری نکرده است، اظهارکرد: کشور ایران در نفت، بانک مرکزی، ریال، بنادر و موضوعات و ابعاد مختلف تحریم شده اما پروژه ها و طرح های عمرانی لحظه ای متوقف نشده است.

وی افزود: در شرایطی که تمام راه های انتقال و جابجایی پول در کشور با تحریم مواجه است بازهم کشور مسیر پیشرفت و توسعه خود را دنبال می کند.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: در دولت های نهم و دهم در برابر تمام حرف های پشت سر به احترام مقام معظم رهبری سکوت کردیم و چیزی نگفتیم اما دل پاک و دست نا آلوده دولت نهم و دهم برکت آورد و موجب شکوفایی شد.

رحیمی با بیان اینکه دشمن ذهن مردم را از خلاف و دروغ پر می کند، تصریح کرد: 70 درصد از ثروت کل دنیا در دست 6 درصد یهودی است که تعدادی از آنها صهیونیست هستند و تبلیغات گسترده ای علیه ایران و اسلام دارند.

وی با اشاره به اقدامات دولت نهم و دهم افزود: از نخستین سالی که برق وارد کشور ایران شد 38 مگاوات برق تولید شد که در دولت نهم و دهم به 70 مگاوات رسیده است.

معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: دولت جدید را نباید تضعیف کرد بلکه باید همه به دولت جدید کمک کنیم تا روند روبه توسعه ادامه یابد.

رحیمی گفت: امیدواریم با کمک مسئولان و دولت جدید، ساخت و سازها و زیرساخت های این استان به حد مطلوب برسد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین