|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰
مردی که متهم است زنش را به قتل رسانده، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.
 مردی که متهم است زنش را به قتل رسانده، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

این مرد که حبیب نام دارد، سال ٩٤ از همسرش و مردی جوان به اتهام رابطه نامشروع شکایت کرد. این مرد که از مدتی قبل به زنش به نام نرگس ظنین شده بود و تصور می‌کرد او رابطه نامشروع دارد، همسرش را به باد کتک گرفت تا اینکه زن جوان گفت میوه‌فروش محل به او تجاوز کرده است. بعد از آن حبیب علیه همسرش و مرد میوه‌فروش شکایت کرد.

زن جوان در دادگاه بار دیگر اتهام تجاوز را مطرح کرد، اما مرد متهم گفت این زن دروغ می‌گوید و تجاوزی اتفاق نیفتاده است. در حالی‌که رسیدگی به این پرونده ادامه داشت، دو متهم با قرار وثیقه آزاد شدند. حبیب که همچنان به‌شدت خشمگین بود تصمیم گرفت خودش از آن دو انتقام بگیرد به‌همین‌دلیل با چاقو به هر دو نفر حمله کرد که دراین‌میان همسرش فوت شد اما مرد میوه‌فروش جان به‌در برد.

بعد از این اتفاق حبیب دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت رابطه نامشروع همسرش دلیل این جنایت بود. به‌این‌ترتیب پرونده با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست در اختیار قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

قرار بود حبیب دیروز محاکمه شود، اما چون قیم فرزند او که ولی‌دم همسرش محسوب می‌شود مشخص نشده بود، جلسه محاکمه به تعویق افتاد و مرد جوان یک ‌بار دیگر به دادگاه منتقل خواهد شد تا در برابر اتهام قتل از خودش دفاع کند.

منبع : شرق
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین