|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۹۷۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
کمپانی اپل در تامین موجودی آخرین پرچمدار خود با چالش های زیادی دست و پنجه نرم کرد، حالا اما به نظر می رسد که تلاش های این کمپانی نتیجه داده و کاربران از آن استقبال کرده اند.
 کمپانی اپل در تامین موجودی آخرین پرچمدار خود با چالش های زیادی دست و پنجه نرم کرد، حالا اما به نظر می رسد که تلاش های این کمپانی نتیجه داده و کاربران از آن استقبال کرده اند.

تحقیقات موسسه CIRP که در زمینه بررسی اطلاعات مربوط به مصرف کنندگان فعالیت دارد حاکی از این است که در سه ماهه چهارم سال 2017 سهم آیفون از بازار اسمارت فون های آمریکا از 29 درصد به 39 درصد افزایش یافته است.

از طرف دیگر سهم موبایل های اپل در سه ماهه پایانی سال 2017 نسبت به مدت مشابه سال 2016، 5 درصد رشد داشته است.

در ماه های آبان و آذر سهم اپل از بازار آمریکا 5 درصد بیش از این سامسونگ بوده است. در رتبه سوم نیز ال جی قرار گرفته که 13 درصد از این بازار را به خود اختصاص داده و تا رسیدن به رتبه دوم 19 درصد فاصله دارد.

کمپانی های دیگر در این بازار نقش چندان پررنگی ندارد و مجموعا نظر 15 درصد از خریداران را به خود جلب کرده اند.

گزارش ها حاکی از این است که در آبان ماه مدل های 2017 کمپانی کوپرتینویی در صدر جدول پرفروش ترین موبایل های قرار داشته اند. از سوی دیگر در هفته منتهی به کریسمس که شرکت ها حساب ویژه ای روی آن باز می کنند ، اپل حاکم مطلق بازار بوده است.

عملکرد فوق العاده این کمپانی در ماه های گذشته بیشتر مدیون آیفون 10 است که نرخ مهاجرت کاربران از اندروید به iOS را نیز افزایش داده است.

اپل علاوه بر آمریکا در چین هم عملکرد مناسبی داشته است. در سال میلادی گذشته آیفون 7 پلاس دومین موبایل پرفروش در چین بوده و علاوه بر این کاربران قدیمی به خرید آیفون 10 تمایل نشان داده اند.

علی رغم پیش بینی های کارشناسان و تحلیلگران بازار مبنی بر احتمال عدم استقبال کاربران از آیفون 10 به خاطر قیمت بالا ، خریداران نشان داده اند که در صورت رضایت از یک محصول از پرداخت هزینه های بالا ابایی ندارند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین