|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۱۹۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
رئیس فراکرئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محدودیت‌های محصوران نسبت به شش ماه قبل خیلی کمتر شده، گفت:‌این روند قابل قبول است و باید کمک کنیم این بدون اینکه سیاسی شود ادامه یابد چرا که احساس می‌کنیم که به سمت حل موضوع پیش می‌رویم.
 رئیس فراکسیون امید مجلس درباره موضوع حصر اظهارنظر کرد.
 
محمدرضا عارف در دیدار با انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان که در محل فراکسیون امید برگزار شد، در مورد موضوع حصر گفت: امروز روند قابل قبولی در این زمینه وجود دارد و اگر از ما می‌پرسیدند ما می‌گفتیم که هر چه زودتر این مسیر تمام شود به نفع امنیت ملی و کشور است ولی بالاخره امیدی‌ها و اصلاح‌طلبان که تصمیم گیرنده نیستند البته ما هم نظر می دهیم ولی در مجموع ما باید بگوییم روند قابل قبول است و باید کمک کنیم این روند قابل قبول بدون اینکه سیاسی شود ادامه یابد.

وی گفت: ما این مساله را باید با نگاه امنیتی و به نفع نظام تمام کنیم و اینکه کی و چه زمانی تمام می شود مساله‌ای است که در حال حاضر شورای عالی امنیت ملی آن را مورد بررسی قرار می‌دهد و دبیرخانه این شورا فعال شده و البته ما کمیته ای در فراکسیون امید به همین منظور تشکیل دادیم و امیدواریم که در مجموع بتوانیم به نتایج خوبی برسیم.

عارف گفت: فضا در حال حاضر بهتر شده و محدودیت‌هایی که تا ۶ ماه قبل بود خیلی کمتر شده است و احساس می‌کنیم که به سمت حل موضوع می‌رویم.

منبع : جماران
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین