|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۳
کد خبر: ۱۹۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس گفت: در نشست امروز این کمیسیون سوال قاضی پور از وزیر جهاد کشاورزی بررسی شد.
 احمد همتی در تشریح دستور کار امروز (سه شنبه 26 دی ماه ) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در نشست امروز سوال نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه از وزیر جهاد کشاورزی مطرح شد، گفت: قاضی پور معتقد بود وزارت جهاد کشاورزی در مورد اپیدمی اخیر در رابطه با آنفلوآنزای پرندگان به موقع اطلاع رسانی و اقدام نکرده و موجب افزایش تلفات شد.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی، افزود: وزیر جهاد کشاورزی به سوال این نماینده پاسخ داد اما به دلیل قانع نشدن نماینده سوال کننده از پاسخ های وزیر سوال به صحن علنی مجلس ارجاع شد.

همتی از بررسی طرح استفساریه بند ( 2 ) ماده ( 2 ) قانون مالیات های مستقیم در نشست امروز خبر داد و گفت: در توضیح طرح آمده است که سازمان هایی مانند هلال احمر از پرداخت مالیات معاف می‌شود.

نماینده سمنان در مجلس دهم، ادامه داد: پس از بررسی نمایندگان و گفت‌وگو با مسئولان ذیربط گرفته مشخص شد هلال احمر شامل این طرح شده و از پرداخت مالیات معاف است.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خانه ملت، از بررسی و تصویب لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به موافقتنامه حملونقل بین المللی مواد غذایی فسادپذیر و تجهیزات خاصی کاربردی برای این گونه جابجایی ها در این نشست خبر داد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین