|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰
کد خبر: ۱۹۷۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
واکنش سرمربی تیم ملی می تواند تاثیر زیادی در مسیر آماده سازی تیم ملی داشته باشد.
واکنش سرمربی تیم ملی می تواند تاثیر زیادی در مسیر آماده سازی تیم ملی داشته باشد.

درگیری دستیار کی روش و مسئولان فدراسیون فوتبال در ماجرای حضور نماینده فیفا و بازدید او از ساختمان پک حاشیه جدید سرمربی تیم ملی در شرایطی است که با اعلام رضایت همه سرمربیان داخلی و خارجی برای برنامه ملی پوشان تمامی اخبار پیرامون کی روش مثبت است.

با این وجود رفتار عجیب و غیر قابل قبول کروز باعث شده تا پای کمیته اخلاق و حراست فدراسیون فوتبال به این پرونده باز شود و با توجه به اینکه تمامی اسناد علیه دستیار سرمربی پرتغالی تیم ملی است، در صورت عدم دخالت چهره های تاثیر گذار احتمالا شاهد محکومیت و یا جریمه برای دستیار مورد علاقه سرمربی تیم ملی خواهیم بود.

واکنش کی روش به این محکومیت احتمالی می تواند نقش تاثیر گذاری در روند آماده سازی تیم ملی داشته باشد. با توجه به رفتار عجیب کروز مطمئنا انتظار می رود تا کی روش درباره محکومیت دستیار خود موضع گیری و دخالتی نداشته باشد؛ اما با توجه به حساسیت شدید کی روش روی دستیاران خارجی، حمایت او و تنش احتمالی با مسئولان فدراسیون فوتبال، ساکت و احتمالا تاج می تواند در ماه های پیش رو در مسیر آماده سازی تیم ملی مطمئنا دردسر ساز خواهد شد.

نوع مواجهه کی روش با این حادثه تصمیمی است که کی روش می تواند با آن شرایط تیم ملی را تغییر دهد و یا تثبیت کند. با توجه به موافقت 16 تیم لیگ برتری برای کمک به تیم ملی، سرمربی تیم ملی این روزها بهانه ای برای انتقاد و درگیری ندارد؛ اما این موضوع می تواند رابطه خوب او با تاج و ساکت و البته دیگر ارکان فدراسیون را تحت تاثیر قرار دهد تا دوباره شاهد تنش در مسیر آماده سازی تیم ملی باشیم.

منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین