|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۲
کد خبر: ۱۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۳
دبیرکل حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه اصلاح‌طلبان سابقه رزمندگی زیادی داشته اما بی‌ادعا هستند، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان با برگزاری جلسات دینی می‌توانند ادعای کسانی که بیان می‌کنند اصلاح‌طلبان اعتقاد دینی ندارند را از بین ببرند.
 مصطفی کواکبیان در مراسم افطاری و پنجمین کنگره جمعیت مستقل ایران اسلامی با اشاره به اینکه دولت اخلاق یکی از شعارهایی است که من همواره دنبال می‌کردم، خاطرنشان کرد: اگر جامعه به بالاترین درجه پیشرفت اقتصادی برسد ولی اخلاق در آن جامعه حاکم نباشد، هیچ پیشرفتی حاصل نشده است.

وی افزود: در صحنه ادبیات سیاسی برای عده‌ای اخلاق مطرح نیست و آن‌ها به راحتی به دیگران تهمت، توهین و افترا می‌بندند. درواقع ریشه حوادث سال 88 نیز در بداخلاقی بود.

کواکبیان در ادامه اظهار کرد: یکی از دلایلی که باید اکنون در مذاکرات هسته‌ای درباره پرانتزها و جزییات صحبت کنیم، بداخلاقی قدرت‌های زورگو است. اگر آن‌ها اخلاقی عمل می‌کردند نیازی به این بحث‌ها نبود.

وی در پایان افزود: ما باید بتوانیم اخلاق را در جامعه پیاده کنیم.

 افطاری و پنجمین کنگره جمعیت مستقل ایران اسلامی با حضور اعضای این جمعیت و فعالان سیاسی از جمله محمدجواد حق‌شناس، محمدرضا راه‌چمنی، مصطفی کواکبیان و حجت‌الاسلام فومنی برگزار شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین