|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۳
کد خبر: ۱۹۷۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵
شرکت به پرداخت با هدف ترغیب مشتریان به نصب و استفاده از نسخه جدید اپلیکیشن موبایلی سکه، مرحله اول جشنواره سکه را به مدت چهار ماه از تاریخ اول دی ماه ۹۶ شروع کرده است که این جشنواره تا ۳۱ فروردین ماه ۹۷ همراه با جوائز بسیار ارزنده از قبیل یک دستگاه آپارتمان به ارزش چهار میلیارد ریال، سفر به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و گوشی تلفن همراه آیفونx ادامه خواهد داشت.
شرکت به پرداخت ملت به عنوان بزرگ ترین شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت در کشور و خاورمیانه، نسخه جدید اپلیکیشن موبایلی سکه را برای گوشی های دارای سیستم عامل Android و ios تهیه و منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، مشتریان و دارندگان کارت‌های بانکی از مبدا ۲۰ بانک (ملت، ملی، تجارت، سپه، آینده، دی، پارسیان، سامان، پست بانک، اقتصادنوین، سرمایه، انصار، مهر اقتصاد، قوامین، شهر، حکمت ایرانیان، صنعت و معدن، ایران زمین، گردشگری، رسالت) می توانند با نصب این اپلیکیشن روی گوشی تلفن همراه خود از خدمات پرداخت الکترونیک استفاده کنند.
از امکانات و قابلیت های سامانه سکه که با هدف ارائه محصولات نوآورانه در حوزه خدمات غیر حضوری و تسهیل در انجام انواع تراکنش‌ از سوی مشتریان از طریق تلفن همراه راه اندازی شده است، می توان به امکانات حواله کارت به کارت، سرویس کیف پول، پرداخت قبض، شارژ بسته اینترنت، پرداخت جریمه خودرو و نیکوکاری اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، شرکت به پرداخت با هدف ترغیب مشتریان به نصب و استفاده از نسخه جدید اپلیکیشن موبایلی سکه، مرحله اول جشنواره سکه را به مدت چهار ماه از تاریخ اول دی ماه ۹۶ شروع کرده است که این جشنواره تا ۳۱ فروردین ماه ۹۷ همراه با جوائز بسیار ارزنده از قبیل یک دستگاه آپارتمان به ارزش چهار میلیارد ریال، سفر به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و گوشی تلفن همراه آیفونx ادامه خواهد داشت.

مشتریان می توانند برای دریافت نرم افزار سکه و اخذ اطلاعات بیشتر به سامانه مزبور به نشانی اینترنتیsekeh.behpardakht.com مراجعه کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین