|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۱۹۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
تیموتی شلمی و ربکا هال بازیگران فیلم تازه وودی آلن با عنوان «روزی بارانی در نیویورک» (A Rainy Day in New York) نیز به جمع حامیان جنبش «Time's Up» پیوستند.
 تیموتی شلمی و ربکا هال بازیگران فیلم تازه وودی آلن با عنوان «روزی بارانی در نیویورک» (A Rainy Day in New York) نیز به جمع حامیان جنبش «Time's Up» پیوستند. آن‌ها در اعتراض به اتهامات وارد شده به وودی درباره آزار جنسی دیلان فارو دستمزد خود از بازی در فیلم این کارگردان سرشناس را به جنبش حمایت از زنان برابر آزار جنسی اهدا کردند.
 
ربکا هال که پیش از این نیز در فیلم «ویکی کریستینا بارسلونا» با وودی آلن همکاری کرده بود در این باره گفت: «هفت ماه پیش برای بازی در فیلم تازه آلن قرارداد بستم، با این حال احساس می‌کردم که با این کار در نادیده گرفتن و خاموش کردن صدای زن دیگری گام برداشته‌ام.»

در همین راستا تیموتی شلمی نیز به جمع بازیگرانی پیوست که آشکارا وودی آلن را محکوم می‌کنند. شلمی بازیگر جوان ۲۲ ساله در جریان مراسم جوایز گلدن گلوب نیز در حمایت از جنبش گام برداشته بود. او در مراسم گلدن گلوب برای بازی در فیلم «مرا با نام خودت صدا بزن»‌ نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد بود.

ماجرای اتهام دیلن فارو علیه وودی آلن موضوع تازه‌ای نیست و نزدیک به یک دهه پیش مطرح شد. این ماجرا چند ماه پیش با انتشار مطلبی از سوی فارو در روزنامه لس‌آنجلس تایمز دوباره به صدر اخبار راه پیدا کرد. وودی آلن از آغاز تمام ادعاهای دیلن فارو را رد کرده است.

شلمی دوشنبه در اینستاگرام در این باره نوشت: «در طول زمان چیزهای بسیاری آموختم. اینکه یک نقش خوب تنها دلیل برای پذیرفتن کار نیست. این موضوع با گذر زمان و تولد جنبشی برای پایان دادن به بی‌عدالتی، نابرابری و بالاتر از همه پایان دادن به سکوت برایم بیش از پیش آشکار شد.»

پیش از این نیز گرتا گرویگ و میرا سوروینو برای بازی در فیلم‌های وودی آلن ابراز تاسف کرده بودند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین