|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۹۷۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
این فیلم به ما شمه‌ای از رییس جمهور نیکسون را به عنوان یک فرد فریبکار، خودشیفته، بی‌مقدار، کینه‌جو، کریه و یک دیوانه لعنتی نشان می‌دهد. وی در مقایسه با دوره ترامپ افزود: آه روزهای خوب قدیمی ... .
رابرت دنیرو بازیگر سرشناس در یک برنامه رسمی اهدای جوایز سینمایی با شدیدترین الفاظ دونالد ترامپ را کوبید و صفاتی جدید به وی داد.

 به نقل از هافینگتون پست، در مراسم معرفی برندگان جوایز هیات ملی نقد آمریکا که به تازگی برگزار شد، رابرت دنیرو، دونالد ترامپ را با نثار کردن صفاتی بی‌پرده بمباران کرد.

بازیگری که ۲ جایزه اسکار در کارنامه دارد ترامپ را یک دیوانه و نوزاد نامید و در حالی که از مریل استریپ دعوت می‌کرد تا روی صحنه بیاید و جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کند، از فرصت کوتاهی که برای ادای سخنانش داشت استفاده کرد و ترامپ و جمهوری‌خواهان را زیر سوال برد.

بعد از همه این حرف‌ها دنیرو افزود برای ترامپ که از توهین‌ها لذت می‌برد، یک لقب جدید در نظر گرفته است.

این بازیگر سرشناس گفت: دولت امروز ما، با پشتیبانی از رییس‌جمهور نوزادمان -من او را فرمانده ابله می‌خوانم- رسانه‌ها را مورد حمله قرار داده و از طریق حملات و دروغ‌هایی خارق‌العاده سعی می‌کند از اعتبار آن‌ها کم کند و آن‌ها را به سخره بگیرد.

این سخنان به طور کامل در روزنامه نیویورک تایمز چاپ شد.

در این جوایز حمایت کاملی از فیلم «پست» به عمل آمد که نشان دهنده تلاش روزنامه واشنگتن پست در افشا و رسوا کردن دولت نیکسون در پرونده‌های پنتاگون بود.

دنیرو گفت: این فیلم به ما شمه‌ای از رییس جمهور نیکسون را به عنوان یک فرد فریبکار، خودشیفته، بی‌مقدار، کینه‌جو، کریه و یک دیوانه لعنتی نشان می‌دهد. وی در مقایسه با دوره ترامپ افزود: آه روزهای خوب قدیمی ... .

وقتی مریل استریپ که خود از منتقدان سرسخت ترامپ بوده است برای دریافت جایزه‌اش روی صحنه آمد، صمیمانه از سخنان دنیرو قدردانی و با وی همدردی کرد.

دنیرو بارها ترامپ را به باد نقد گرفته است. او در ماه آگوست گفت: اگر او باهوش بود که خیلی خطرناک‌تر هم می‌شد اما او همین حالا هم خطرناک است.

وی همچنین گفت ترامپ ریاست‌جمهوری را متوقف کرده است. وی روند حذف بودجه برای برنامه‌های هنری را کاری مزخرف خواند که موجب فروکشیده شدن آمریکا در دوران ترامپ می‌شود و این دوره را یک «کمدی غم‌انگیز تراژیک» نامید.


منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین