|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۱۹۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰
جانشین سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: ضابطین قضایی در پاتک به یک لابراتوار تولید مواد مخدر صنعتی در مشهد مقادیری شیشه و هروئین را کشف کردند.
مهدی خدابخشی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی رصدهای اطلاعاتی تیم‌های ویژه ستاد مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی، اخباری به دست آمد که نشان می‌داد چند مرد جوان در قالب باند تهیه و توزیع موادمخدر یک لابراتوار تولید مواد افیونی صنعتی را در یکی از مناطی حاشیه‌ای شهر مشهد راه‌اندازی و اقدام به تهیه و توزیع شیشه در مشهد و دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی می‌کنند.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی ستاد مبارزه با موادمخدر که هدایت آنها را سرهنگ صفدری، رئیس پلیس ستاد مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی برعهده داشت، پس از کسب دستور وارد عمل شدند و با زیر نظر گرفتن یکی از اعضای این باند افیونی محل تولیدات آنان در منطقه توس مشهد شناسایی کردند.

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی محل و ورود به آن دو متهم را دستگیر و در جمع‌آوری تجهیزات و ادوات تولید شیشه مقدار 370 گرم شیشه، 10‌ لیتر محلول شیشه و مقادیری هروئین را کشف و ضمیمه پرونده آنان کردند.

خدابخشی به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر عوامل این باند تولید کننده شیشه اشاره کرد و اضافه کرد: متهمان پس از تولید شیشه در این لابراتوار بلافاصله آنها را به عوامل توزیع‌کننده خود تحویل و در بازار پخش می‌کردند چرا که این کار ریسک دستگیری آنان را کاهش می‌داد.

وی ادامه داد: طبق دستور محل مورد نظر پلمب و تجهیزات مکشوفه ضمیمه پرونده متهمان شد.

منبع : فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین