|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۱۹۷۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۰
بنچمارک Master Lu به تازگی لیست برترین گوشی های 2017 را منتشر کرد. در این فهرست، گوشی چینی نوبیا زد 17 (Nubia Z17) بالاتر از سایر گوشی های پرچمدار 2017 قرار گرفته است.
درست مانند انتوتو و گیک‌بنچ، Master Lu نیز یک ابزار بنچمارک دستگاه‌هایی مانند اسمارت فون ها به حساب می‌آید. اگرچه Master Lu به محبوبیت AnTuTu و GeekBench نیست، اما فهرست‌های منتشرشده آنها، در برخی موارد به عنوان منبع مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ مخصوصا زمانی که مشخصات یک موبایل معرفی‌نشده را اعلام می‌کند.

علی‌رغم محبوبیت کم Master Lu در خارج از چین، این بنچمارک فهرست بلندبالایی از اسمارت فون های سال گذشته میلادی را مورد بررسی قرار داد و از میان آنها، برترین گوشی های 2017 را منتشر کرد که دیدن آن خالی از لطف نیست.

پیش از این، AnTuTu فهرست بهترین گوشی های سال 2017 را انتشار داده بود که در آن، وان پلاس 5 و گلکسی نوت 8 سامسونگ در صدر قرار گرفتند. البته با وجود عرضه‌ی گوشی های جدید به بازار، تاکنون شاهد آپدیت لیست بهترین موبایل های 2017 از سوی این بنچمارک نبودیم و به نظر نمی‌رسد تا یک ماه دیگر هم به‌روزرسانی شود.

اما در لیست Master Lu، شاهد حضور مدل‌های جدیدی مانند سری هواوی میت 10 هستیم. در این فهرست، گوشی نسبتا قدیمی نوبیا زد 17 در صدر برترین گوشی های 2017 قرار دارد و هواوی میت 10 پرو و اچ تی سی یو 11 را پشت سر گذاشته است. حضور پرچمدار جدید وان پلاس 5 تی و گلکسی نوت 8 در رده‌های 8 و 6 نیز قابل تامل است. 8 مدل از بهترین اسمارت فون های سال 2017 از نگاه Master Lu به اسنپدراگون 835 مجهز هستند و دو موبایل باقی‌مانده نیز از چیپست کایرن 970 قدرت می‌گیرند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین