|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۱۹۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
به هر حال بلاروس یک تیم اروپایی است و از چند ترکیب محدود در بازی استفاده کردند اما ما باید ترکیب‌های مختلف را به میدان می‌فرستادیم. در مجموع بازی پایاپایی بود و ما هم فرصت‌هایی داشتیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران یکی از دلایل کسب برد خفیف مقابل بلاروس را استراحت نکردن بازیکنانش دانست.

 سید محمد ناظم‌الشریعه بعد از پیروزی ۲ بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل بلاروس بیان کرد: بازی خوب و پر برخوردی بود و نسبت به دیدار نخست سخت‌تر شد. ما ۱۶-۱۷ بازیکن را باید تست می‌کردیم و استفاده از ترکیب‌های مختلف کار را سخت می‌کند. با این حال از عملکرد بازیکنان راضی هستیم. این دو دیدار دوستانه باعث شد بازیکنان جوان فرصت حضور پیدا کنند.

او در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد بلاروس آنالیز خوبی از بازی دیروز ایران داشت گفت: نمی‌توان این طور گفت. ما هم آنالیز خودمان را داشتیم. به هر حال بلاروس یک تیم اروپایی است و از چند ترکیب محدود در بازی استفاده کردند اما ما باید ترکیب‌های مختلف را به میدان می‌فرستادیم. در مجموع بازی پایاپایی بود و ما هم فرصت‌هایی داشتیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال همچنین خستگی بازیکنانش را یکی از دلایل کسب پیروزی نزدیک مقابل بلاروس دانست و تصریح کرد:‌از ساعت پنج صبح برای گرفتن ویزا به سفارت اتریش رفته بودیم و بازیکنان استراحت نداشتند. برای ما عجیب است که از سه ماه پیش برنامه تیم ملی را به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم اما الان سفر به اسلوونی لغو شده است. باید قدرت بزرگی ورود کند تا ما بتوانیم به اسلوونی برویم. کمیته بین‌الملل پیگیری‌های این سفر را انجام می‌داد اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که کارها به موقع پیش نرفت. امروز به سفارت اتریش رفتیم و با وجود این که فدراسیون فوتبال می‌گوید برایمان وقت گرفته بود اما ما را به سفارت راه ندادند بنابراین ضرر کردیم و نمی‌توانیم تیم دیگری را جایگزین اسلوونی کنیم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین