|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۱۹۶۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰
در زمان های قدیم امکان مشخص شدن جنسیت جنین (پسر یا دختر) وجود نداشت،اما اکنون دستگاه هایی تولید شده که با استفاده از آن ها میتوان جنین را دید و جنسیتش را قبل از تولد فهمید.
 در زمان های قدیم امکان مشخص شدن جنسیت جنین (پسر یا دختر) وجود نداشت،اما اکنون دستگاه هایی تولید شده که با استفاده از آن ها میتوان جنین را دید و جنسیتش را قبل از تولد فهمید.

مشکل اینجاست که این روش هزینه بالایی را میطلبد که برخی از افراد نمیتوانند آن را پرداخت کنند،حالا چه کاری میتوان انجام داد؟به سراغ طب سنتی رفتن کار درستی است.

یک کارشناس طب‌سنتی در همدان گفت: هر قدر مقدار اسیدیته رحم بیشتر باشد، شانس تولد نوزاد دختر بیشتر می‌شود و هر چه میزان این اسیدیته کمتر باشد و ph رحم به سمت قلیایی شدن میل کند، احتمال تولد نوزاد پسر افزایش می‌یابد.

اعظم معیاری افزود: بر همین اساس از لحاظ طب‌سنتی با تغییر رژیم غذایی و انجام اعمالی چندماه پیش از بارداری شانس انتخاب جنسیت جنین برای افراد فراهم می‌شود.

وی اظهار کرد: یکی از روش‌هایی که در طب‌سنتی برای تولد نوزاد دختر به خانواده‌ها پیشنهاد می‌شود، شست‌وشوی رحم با سرکه قبل از مقاربت است همچنین شست‌وشو با آب و جوش‌شیرین احتمال تولد نوزاد پسر را بیشتر می‌کند.

معیاری عنوان کرد: درمانگران طب‌سنتی بر این باورند برای بالا بردن احتمال تولید جنین دختر گنجاندن لبنیات شامل شیر، ماست، پنیر، کره، بستنی و کشک به برنامه غذایی تأثیر دارد همچنین مقداری آبغوره و استفاده از ترشیجات در کنار وعده غذایی این شانس را به وجود می‌آورد.

این کارشناس طب‌سنتی با بیان اینکه مصرف خوراکی‌هایی چون لوبیاسبز، نخودفرنگی، خیار و کرفس برای تولد نوزاد دختر تأثیر دارد، ادامه داد: مادر می‌تواند با مصرف خوراکی‌هایی چون انگور، انجیرشیرین، شیره خرما، زعفران، زیره، هل و دارچین که باعث گرم شدن مزاج رحم شده، شانس تولد نوزاد پسر را بالا ببرد.

معیاری عنوان کرد: برای تولد نوزاد پسر بهتر است مادر از مصرف ترشیجات و آب سرد پرهیز کند و کاسنی دم‌کرده بنوشد.

وی در ادامه توصیه‌هایی برای زیبا شدن جنین پیشنهاد کرد: نگاه کردن به وسائل زیبا چون قاب عکس در زیبا شدن نوزاد تأثیر دارد.

کارشناس طب‌سنتی با بیان اینکه مهمترین عامل در تشکیل چهره و سیمای نوزاد، وراثت است، یادآور شد: برای زیبا شدن فرزندان بهتر است میوه‌هایی چون سیب، به و گلابی چه به صورت مربا و یا آبمیوه چه در دوران بارداری چه قبل آن مصرف شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین