|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۹
کد خبر: ۱۹۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
بعد از گذشت 30 سال پیکر مطهر سرباز وطن شهید الماس بیرامی دولت‌سرایی به زادگاهش اردبیل بازگشت.
در مراسمی که در اردبیل و در استقبال از این شهید والامقام برگزار شد با حضور پرشور و گرم مردم شهیدپرور اردبیل پیکر سرباز شهید الماس بیرامی دولت‌سرایی تا محل برگزاری مراسم شبی با شهدا تشییع و انتقال داده شد تا امشب بعد از نماز مغرب و عشاء آئین معنوی شبی با شهدا در مسجد امام حسین اردبیل برگزار و در حال و هوایی معنوی با پیکر این شهید والام مقام وداع شود.

فردا قرار است پیکر مطهر این شهید صبح بعد از نماز میت که به امامت آیت‌الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اقامه شود به طرف زادگاهش روستای دیولق تشییع و در آرامگاه ابدی آرام گیرد.

یاسر شاهی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی اظهار کرد: پیام عزتمند این شهدا جز استقامت و ایستادگی نیست.

شاهی خاطرنشان کرد: پیکر مطهر شهید الماس بیرامی دولت‌سرایی بعد از 30 سال به زادگاهش بازگشته تا چشم‌انتظاری خانواده این شهید به پایان رسیده و پیکر وی نیز در کنار همرزمانش در دیار سبلان به خاک سپرده شود.

وی اضافه کرد: این شهید که متولد سال 1345 است در سال 67 در عملیات غرورآفرین دوران دفاع مقدس در منطقه شرحانی در جنوب کشور به درجه شهادت رسیده که یاد و نام این سرباز وظیفه وطن برای همیشه به خاطر ایثار و فداکاری‌هایش به نیکی به یادگار می‌ماند.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمنان امروز از فرهنگ شهادت این ملت و سرزمین ارزشی در واهمه و هراس هستند، بیان کرد: شهادت که بالاترین اجر و پاداش الهی را به دنبال دارد ارزشمندترین سرمایه معنوی یک جامعه است که راه عزت و عظمت واقعی جامعه و یک ملت از این مسیر می‌گذرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین