|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۱۹۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴
دونالد ترامپ رئیس جمهوری Hمریکا در تازه ترین اشتباه مضحک خود هواپیماهای اف – 52 را که تنها در بازی فراخوان وظیفه وجود دارند، به نروژ فروخته است.
هواپیماهای اف – 52 هرگز در دنیای واقعی تولید نشده اند و حضور آنها مربوط به بازی فراخوان وظیفه یا کال او دیوتی است که در آن نبردهایی در آینده با حضور این هواپیماها جریان می یابد.

ترامپ در اظهارات خود تصریح کرده: ما در ماه نوامبر تحویل اولین جت های جنگنده اف – 52 و اف -53 را به نروژ آغاز کردیم. ما در مجموع 52 هواپیما از این گروه را داریم که تحویل برخی از آنها اندکی پیش از برنامه و زودتر انجام شده است.

ظاهرا منظور ترامپ این بوده که امریکا 52 هواپیمای جت جنگده اف -53 را به نروژ تحویل می دهد. اما در ادای جملات دچار اشتباه شده و اسباب تفریح و خنده روزنامه نگاران و مردم عادی را فراهم آورده است.

ترامپ به تازگی به علت تشبیه تعدادی از کشورهای آفریقایی و آمریکای لاتین به چاه مستراح به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. وی پیش از این از وجود کشوری در آفریقا به نام نامبیا خبر داده بود. این در حالی است که در آفریقا دو کشور زامبیا و نامیبیا وجود دارند، اما کشوری به نام نامبیا در این قاره قرار ندارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین