کد خبر: ۱۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
«با انجام تحقیقات انتظامی چندین آدرس از متهم متواری شناسائی كه پس از بررسی های نهایی مشخص شد وی پس از كلاهبرداری های متعدد نقل مكان كرده و به یكی از استان های كشور متواری شده است.»


كلاهبردار 90میلیارد ریالی با 60 نفر شاكی در اصفهان شناسائی و دستگیر شد.
سرهنگ "عاصمی"رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وصول دستور قضایی به این پلیس مبنی بر اینكه فردی بدلیل كلاهبرداری میلیاردی تحت پیگرد قانونی قرار گرفته، با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری آن در دستور كار ماموران عملیاتی این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ عاصمی تصریح كرد: پس از انجام بررسی های لازم مشخص شد تاكنون 37 فقره پرونده برای وی ثبت و حدود 60 نفر از وی به عنوان كلاهبرداری به مبلغ 90میلیارد ریال در قالب خرید و فروش خودرو های مدل بالا شكایت داشته اند.

این مقام انتظامی افزود: با انجام تحقیقات انتظامی چندین آدرس از متهم متواری شناسائی كه پس از بررسی های نهایی مشخص شد وی پس از كلاهبرداری های متعدد نقل مكان كرده و به یكی از استان های كشور متواری شده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان با اشاره به اقدام ماموران برای دستگیری وی، افزود:ماموران بلافاصله پس از اخذ نیابت قضائی و همكاری دادسرا و ماموران انتظامی آن استان به محل اعزام و نهایتاً‌ طی یك عملیات ضربتی و غافلگیرانه هنگامی كه نامبرده در یكی از خیابان ها در حال تردد بود دستگیر و اقدامات لازم جهت انتقال وی به اصفهان صورت گرفت.

سرهنگ "عاصمی" خاطر نشان كرد: متهم دستگیرشده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین