|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۱۹۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
تاکید ما این است که همه ۲۲ موردی که در منشور حقوق شهروندی مصوب شده، اجرایی شود. نگاه وزارت کشور این است که افراد با سلایق مختلف این حق را داشته باشند که مطالبات خود را اعلام کنند.
سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: در میان بازداشت‌شدگان اخیر تعدادی کمی هم دانشجو بازداشت شده‌اند و مقرر شده‌است وزارت علوم، بهداشت و آموزش و پرورش این مساله را پیگیری و متناسب با آن اقدام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛سید سلمان سامانی در نشست خبری خود درباره آخرین آمار خودکشی بازداشت‌شدگان ناآرامی‌های اخیر کشور عنوان کرد: درباره این مساله اطلاعات جمع‌بندی شده‌ای نداریم.

وی افزود: در میان بازداشت‌شدگان تعدادی کمی هم دانشجو بازداشت شده‌اند و مقرر شده‌است وزارت علوم، بهداشت و آموزش و پرورش این مساله را پیگیری و متناسب با آن اقدام کنند.

سخنگوی وزارت کشور گفت: از ابتدای شروع دولت تدبیر و امید تاکنون ۴۳ هزار تجمع داشته‌ایم که تعدادی از آن‌ها دارای مجوز بوده است و تعدادی هم مجوز نداشته‌اند. این آمار در انتخابات امسال رکورد زد و به بالاترین حد خود رسید.

وی با بیان اینکه رویکرد وزارت کشور صیانت از حقوق مردم است، گفت: تاکید ما این است که همه ۲۲ موردی که در منشور حقوق شهروندی مصوب شده، اجرایی شود. نگاه وزارت کشور این است که افراد با سلایق مختلف این حق را داشته باشند که مطالبات خود را اعلام کنند.

سامانی خاطرنشان کرد: درجلسه هفته گذشته هیئت دولت مقرر شد وزارت کشور از نارآمى‌هاى اخیر گزارشى تهیه کند از این رو در فرصت یک هفته‌اى که در اختیار وزارت کشور قرار گرفت، تحلیلى از این اتفاق در دست تدوین داریم و زمانى که تهیه شد به رییس‌جمهور تقدیم می‌کنیم.

وی گفت: انجمن‌هاى صنفى درخواستى براى برگزارى انتخابات الکترونیک داشتند وزارت کشور از این موضوع استقبال کرد و تجربیات انتخابات الکترونیک را در اختیار این انجمن‌ها قرار می‌دهیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین