|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۱۹۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
دکتر رونی جکسون، پزشک کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد: آزمایشات پزشکی درباره وضعیت سلامتی دونالد ترامپ انجام گرفت و نتایج بسیار خوب بود. رئیس‌جمهور آمریکا در سلامت بسیار خوبی به سرمی‌برد.
پزشک کاخ سفید پس از انجام آزمایشهای مختلف درباره وضعیت سلامتی دونالد ترامپ اعلام کرد که وی در سلامت بسیار خوبی به سر می‌برد.

 به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، روسای جمهور آمریکا به طور معمول سالانه یک سری آزمایشات پزشکی انجام می‌دهند.

دکتر رونی جکسون، پزشک کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد: آزمایشات پزشکی درباره وضعیت سلامتی دونالد ترامپ انجام گرفت و نتایج بسیار خوب بود. رئیس‌جمهور آمریکا در سلامت بسیار خوبی به سرمی‌برد.

وی ادامه داد: من برخی از جزئیات را روز سه‌شنبه اعلام خواهم کرد.

ترامپ برای انجام آزمایشهای درباره وضعیت سلامتی‌اش حدود سه ساعت در مرکز پزشکی در مریلند در خارج از واشنگتن بود.

هم چنین رییس جمهور آمریکا یک روز پیش از انجام این آزمایشات، در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود: اگر نتایج این چکاپ پزشکی خوب نباشد، تعجب می‌کنم.

البته در میان آزمایشات پزشکی، آزمایش سلامت روانی رییس جمهوری که این روزها به یکی از موضوعات داغ تبدیل شده است، وجود ندارد.

چاپ کتاب "آتش و خشم؛ درون کاخ سفید ترامپ" نوشته مایکل وولف که در کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا حضور داشت، باعث شده تا گمانه‌زنی‌هایی درباره وضعیت سلامت روان ترامپ و آمادگی‌اش در اجرای امور مربوط به ریاست جمهوری مطرح شود و حالا چندین روز است که مقام‌های کاخ سفید تلاش می‌کنند تا بحث‌ها درباره این مساله را که بر دستورکار دولت سایه افکنده،‌ متوقف و ساکت کنند.

ترامپ پس از انتشار این کتاب در توئیتی نوشت که "بسیار باهوش و دارای نبوغی پایدار است".

تردیدها درباره وضعیت سلامت روان ترامپ حتی پیش از انتخاب وی به عنوان رئیس جمهوری آمریکا در گوشه و کنار واشنگتن به گوش می‌رسید و افرادی چون سناتور باب کورکر ماه اوت ۲۰۱۷ اعلام کردند که ترامپ از ثبات کافی برخوردار نیست و رقبایش باید موفق می‌شدند.

مشاوران ترامپ موضعی خصمانه در مقابل این کتاب به خود گرفته و به جای آنکه به سوالات درباره اینکه آیا رئیس جمهوری ۷۱ ساله آمریکا برای این مقام و پست مناسب است،‌ به سوال کنندگان پرخاش می‌کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین