|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰
کد خبر: ۱۹۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
این بازی را بیژن حیدری با کمک علی میرزابیگی و محمدرسول ذورقی قضاوت کرد و در آن به آگوستو سزار، طالب ریکانی و مسعود ابراهیم‌زاده از صنعت نفت کارت زرد نشان داد و سعید لطفی از صنعت نفت را در دقیقه ۵+۹۰ بازی اخراج کرد.
تیم فوتبال صنعت نفت در حالی در خانه در برابر پارس جنوبی تن به تساوی داد که حاصل کار این تیم دو اخراجی در دقایق تلف شده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، شامگاه امروز تیم‌های صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک رسید.

* گل‌های این بازی را آگوستو سزار (۸۷) برای نفت و روح‌الله سیف‌اللهی (۱۵) برای پارس جنوبی به ثمر رساندند.

* این بازی را بیژن حیدری با کمک علی میرزابیگی و محمدرسول ذورقی قضاوت کرد و در آن به آگوستو سزار، طالب ریکانی و مسعود ابراهیم‌زاده از صنعت نفت کارت زرد نشان داد و سعید لطفی از صنعت نفت را در دقیقه ۵+۹۰ بازی اخراج کرد.

*صنعت نفت آبادان در این بازی را ترکیب: سوشا مکانی، حسین ساکی، حسین بغلانی، مرتضی اسدی، مسعود ابراهیم‌زاده، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، طالب ریکانی (۵۵- زبیر نیک نفس)، میلاد جهانی (۶۶- سعید لطفی)، محمدامین درویشی (۸۰- رضا جبیره) و لوسیانو پریرا بازی کرد.

* پارس جنوبی جم نیز در این بازی با ترکیب: محسن فروزان، فرشاد محمدی‌مهر، حامد نورمحمدی، ایمان سلیمی، سعید محمدی‌فرد، میثم نقی‌زاده، حسین پورامینی، علی دشتی (۷۱- شهرام گودرزی)، روح‌الله سیف‌اللهی (۲+۹۰ مجتبی لطفی)، احسان تأییدی (۵۷- میثم آقایی) و ابراهیم صالحی در برابر حریف صف آرایی کرد.

* صنعت نفت که سوشا مکانی را برای اولین بار در ترکیب می‌دید، در غیاب کرار جاسم مصدوم و علی عبدالله زاده محروم، با آرایش تهاجمی در نیمه اول برابر پارس جنوبی قرار گرفت تا با حمایت هواداران خودی به دروازه میهمان یورش ببرد. صنعت نفت گرچه نیمه نخست در زمینه ارائه بازی تهاجمی و خلق موقعیت خوب عمل می‌کرد اما این تیم میهمان بود که بازی را مطابق خواسته‌اش پیش برد و ضمن مقاومت برابر فشار زردپوشان، از ناهماهنگی خط دفاعی صنعت نفت برای گشودن دروازه این تیم استفاده کرد.

* شاگردان کمالوند در نیمه اول چند فرصت برای فتح دروازه‌ی حریف داشتند که درخشش محسن فروزان سد راه آن‌ها شد. دروازه‌بان پارس جنوبی در دقیقه ۱۲ مقابل ضربه سر خطرناک لوسیانو پریرا واکنش مناسبی داشت و در دقیقه ۲۰ میلاد جهانی که پشت دفاع پارس جنوبی صاحب توپ شده بود را با شیرجه‌ای دیدنی ناکام گذاشت تا قبل و بعد از گل تیم میهمان ۲ موقعیت مسلم را از صنعتی‌ها بگیرد.

* قبل از آغاز بازی یاد و خاطره‌ی شادروان محمد سعدونی پیشکسوت فقید فوتبال آبادان گرامی داشته شد.

* هواداران صنعت نفت از ابتدای مسابقه یک‌صدا به تشویق تیم محبوبشان پرداختند.

* گروهی از طرفداران تیم پارس جنوبی که به آبادان آمده بودند، در جایگاه پشت نیمکت این تیم مستقر شده بودند و به تشویق شاگردان تارتار می‌پرداختند.

* در پی اعتراض مهدی تارتار به قضاوت بیژن حیدری، داور مسابقه با قطع کردن جریان بازی به سمت سرمربی پارس جنوبی آمد و به وی تذکر جدی داد.

* کادر فنی صنعت نفت به قضاوت داور این بازی اعتراضاتی داشتند و از نحوه قضاوت بیژن حیدری راضی نبودند. داور در یک صحنه به سمت نیمکت صنعتی‌ها آمد و به مربیان این تیم تذکر داد.

* پس از اینکه بازیکنان پارس جنوبی در چند نوبت روی زمین افتادند، هواداران آبادانی به این موضوع اعتراض کرده و شعارهایی سر دادند.

* گل مساوی صنعت نفت شور و هیجان زیادی در ورزشگاه به راه انداخت و تماشاگران آبادانی شادمانی زیادی انجام دادند.

* سعید لطفی بازیکن جدید صنعت نفت در آخرین لحظات وقت تلف شده این بازی کارت قرمز گرفت و از بازی بیرون رفت.

* بعد از اخراج سعید لطفی و اعتراض کاظم فرحانی مربی دروازه‌بانان صنعت نفت، داور دستور به اخراج فرحانی از روی نیمکت داد.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین