|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴
کد خبر: ۱۹۶۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
شایسته رسیدن به این پیروزی بودیم چرا که موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم. ما دنبال بهترین نتیجه هستیم و همیشه تلاش می‌کنیم تا پیروز شویم. دین‌مان را به بهترین شکل به هواداران ادا کرده و همیشه تلاش می‌کنیم تا باعث شادی آنها شویم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر مشکی پوشان در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: همیشه دنبال بهترین نتایج هستیم و برای برد می‌جنگیم.

 برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر عصر جمعه تیمش برابر مشکی پوشان مشهد گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم اما از موقعیت های زیادی که داشتیم استفاده نکردیم با این حال در آخرین دقیقه به برتری رسیدیم که از این موضوع بسیار خوشحالم.

وی با بیان اینکه روز خوبی را در ورزشگاه شاهد بودیم خاطرنشان کرد: هواداران امروز فضای خوبی را ایجاد کردند و هیچ توهینی صورت نگرفت. من از هواداران ممنون هستم که این فضا را ایجاد کردند.

برانکو ادامه داد: شایسته رسیدن به این پیروزی بودیم چرا که موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم.  ما دنبال بهترین نتیجه هستیم و همیشه تلاش می‌کنیم تا پیروز شویم. دین‌مان را به بهترین شکل به هواداران ادا کرده و همیشه تلاش می‌کنیم تا باعث شادی آنها شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد درگیری محمد انصاری و علیرضا بیرانوند خاطرنشان کرد: این مسائل در فوتبال طبیعی است مهم حس اتحاد است شما در این بازی نکات خوبی دیدید مثل اینکه علی علیپور گل دوازدهمش را به ثمر رساند، روند خوب منشا ادامه پیدا کرد و اینکه ما توانستیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

برانکو ایوانکوویچ افزود: برای ما مهم است که در دیدارهای خانگی و خارج از خانه برنده شویم. فقط مقابل پیکان و الهلال شکست خوردیم. قهرمان ایران هستیم و وظیفه داریم تلاش کنیم تا بهترین شرایط را داشته باشیم. انضباط باید سرلوحه کار ما باشد. منشا و احمدزاده مسئله‌ای بین‌شان به وجود آمد که از سوی باشگاه جریمه شدند. علیپور هم در این هفته به خاطر دیر رسیدن به تمرین جریمه کردیم.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین