|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۹۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
سردار سید مجید میراحمدی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه کن خبر افزایش قیمت بنزین و بودجه را دست مایه جریان های مخالف نظام دانست و گفت: ایجاد اضطراب و نگرانی در مردم موجب سوء استفاده خبرگزاری های بیگانه و مخالف نظام شد،
جانشین اطلاعات عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اغتشاش گران قصد کشته سازی برای تحریک عواطف مردم را داشتند، اما با شکست مواجه شدند.

 سردار سید مجید میراحمدی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه کن خبر افزایش قیمت بنزین و بودجه را دست مایه جریان های مخالف نظام دانست و گفت: ایجاد اضطراب و نگرانی در مردم موجب سوء استفاده خبرگزاری های بیگانه و مخالف نظام شد،

وی از دولت و قوه قضاییه خواست، که نظارت بیشتری بر موسسات مالی داشته باشند و گفت: سپرده گزاران هم نباید بدون مطالعه سرمایه خودشان را در هر موسسه قرار دهند.

جانشین اطلاعات عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بعد از تجمع مشهد دشمن احساس کرد، که یک ظرفیتی در کشور برای ایجاد اغتشاش فراهم است و عامل مهم تحریک احساسات جوانان توسط پیام رسانان خارجی در بستر فضای مجازی بود، در هیچ کشور دنیا فضای مجازی این قدر بی برنامه نیست، که درایران شاهد آن هستیم، ما بارها به مسئولین هشدار داده ایم که دشمن درحال بذرپاشی در ذهن جوانان ایران است.

وی افزود:دشمن در بستر تلگرام هجمه ای ایجاد کرد، که نظام اسلامی هر لحظه درحال سرنگونی است و آموزش اقدام خشن در مقابل پلیس، تجمع، نوع شعارها وچگونگی سازماندهی را لحظه به لحظه به اغتشاش گران منتقل کرد، به گونه ای که در ۵۰ نقطه تهران و کشور شعارها معین شده بود.

میراحمدی افزود: برنامه روز سوم اغتشاش گران حمله مسلحانه بود، چنان اذهان را تحت تاثیر قرارداده بودند، که کشور تا ساعاتی دیگر سقوط می کند و آدرس مقرهای پلیس و اسلحه خانه ها را همین رسانه های خارجی اعلام می کردند، اقدام دیگر اغتشاش گران این بود که تبلیغ می کردند تا کشته نگیریم احساسات مردم را نمی توانیم تحریک کنیم و با سلاح هایی که منافقین اول انقلاب دزدیده بودند و مردم بی گناه را هدف قرار می دادند، به میدان آمدند.

دستگاه قضایی با اختلاس ها انقلابی تر برخورد کند

وی گفت: در کشور اختلاس وجود داشته ولی نباید بزرگ نمایی کرد، که تمام مدیران اهل اختلاس هستند وکشور قادربه حل مشکلات نیست، البته باید دستگاه قضایی باید با اختلاس گران انقلابی تر و شجاعانه تر و قاطع تر برخورد کند.

جانشین اطلاعات عملیات ستاد کل نیروهای مسلح در پایان گفت: دشمنان بارها اعلام کردند، که ما در مقابل دولت ایران بیشترین تحریم ها را در طول تاریخ انجام داده ایم، تا ملت ایران علیه نظام قیام کنند.

وی گفت: امروز ایران اسلامی توسط متعهدین خود امریکا و اسرایل را به خطر انداخته است و آن ها منافع خود را در خطر می بینند.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین