|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۱
کد خبر: ۱۹۶۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید سرمربی نیم فصل دوم مشکی‌پوشان توانسته اعتماد به نفس زیادی به این تیم بدهد.
 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید سرمربی نیم فصل دوم مشکی‌پوشان توانسته اعتماد به نفس زیادی به این تیم بدهد.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر مشکی‌پوشان اظهار کرد: یک بازی بسیار مهم را در پیش داریم. اینجا با همراه احترام برای حریف وارد شدیم. تیمی که در تهران از ما امتیاز گرفت و ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان است.

او ادامه داد: آنچه که خیلی اهمیت دارد، در کنار عنایتی این تیم اعتماد به نفس بالایی به دست آورده و در بازی‌های اخیر ۵ امتیاز کسب کرده است. مشکی‌پوشان خوب بسته شده و بسیار هجومی بازی می‌کند. نسبت به کیفیتی که این روزها ارائه می‌کند لایق این رتبه از جدول نیست.

برانکو افزود: این تیم در مصاف با فولاد هیچ چیز کمتر از تیم دوم جدول نداشت.‌ مشکی‌پوشان در رده پدیده و پیکان است و باید در نیمه بالای جدول باشد. هدف اصلی آنها بقا در لیگ است و می‌داتیم که فردا چه در انتظارمان است. گر می‌خواهیم به اهداف‌مان برسیم باید حواسمان جمع باشد. خلیل‌زاده و مسلمان را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم.

او درباره وضعیت مهدی طارمی اضافه کرد: هیچ اطلاعی از طارمی ندارم و هیچ نظری در این رابطه ندارم.

سرمربی پرسپولیس درباره تمدید قراردادش با این تیم گفت: اهداف‌مان را به صورت علنی در ابتدای فصل اعلام کردیم، هیچ هدفی پنهان نیست. فشار فراوانی روی خودمان است و این موضوعات برای پرسپولیس عادی است. طبیعی است که با ۴۰ میلیون هوادار باید این فشار را بپذیریم. هدف ما، باکیفیت‌تر و قوی‌تر شدن باشگاه است.

برانکو ادامه داد: ابتدای فصل گفتیم که هدف ما قهرمانی در سوپرجام است، پس از آن قهرمانی در لیگ برتر و حذفی. همچنین بخشی از هدف ما حضور در رده‌های بالای لیگ قهرمانان است. در مصاف با نفت تهران هم می‌خواستیم برنده باشیم، موقعیت هم داشتیم و داور هم اشتباهاتی داشت.

او درباره جدایی طارمی به خبرنگار ایسنا که پرسیده بود گریزمان بخاطر محرومیت در اتلتیکو مادرید ماندنی شد ولی طارمی که سبب این محرومیت شده پرسپولیس را ترک کرد، گفت: طارمی تصمیم گرفت برود، هر کسی وجدان خود را دارد. این‌ها حرفه‌ای هستند. وقتی او می‌خواهد برود ما چه می‌توانیم بکنیم؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین