|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۱۹۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۰
نمایندگان باشگاه تراکتورسازی برای مذاکره با سرمربی مطرح ترکیه ای راهی این کشور شدند.
 نمایندگان باشگاه تراکتورسازی برای مذاکره با سرمربی مطرح ترکیه ای راهی این کشور شدند.

در روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون جدایی یحیی گل محمدی از تراکتورسازی به گوش می رسید. با این حال این مربی امروز هم در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با نفت تهران حاضر شد؛ اگرچه انتقادات تندی را نسبت به مدیرعامل باشگاه مطرح کرد. به نظر می رسد اختلافات گل محمدی و آجورلو عمیق تر از چیزی است که به نظر می رسد و زمان پایان همکاری دوطرف نزدیک به نظر می آید.

اخبار دریافتی از تبریز حکایت از آن دارد که روز گذشته ۲ نماینده از باشگاه تراکتورسازی به ترکیه سفر کردند تا با مصطفی دنیزلی، مربی مطرح ترکیه ای پای میز مذاکره بنشینند. مذاکرات نمایندگان تراکتورسازی با سرمربی سابق پرسپولیس ادامه دارد و باید دید که چه زمانی به چه نتیجه خواهد رسید.

این در حالی است که فردا یحیی گل محمدی مقابل نفت تهران روی نیمکت تراکتورسازی می نشیند و در صورتی که مذاکرات نماینده این باشگاه تبریزی با دنیزلی به توافق منتهی شود، این آخرین حضور یحیی روی نیمکت سرخپوشان تبریزی خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید که در روزهای آینده باشگاه تراکتورسازی در قبال کادرفنی چه تصمیمی را اتخاد می کند؛ اگرچه به نظر می رسد گزینه اول آجورلو برای ادامه فصل مصطفی دنیزلی است که از محبوبیت خوبی هم در تبریز برخوردار است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین