|
|
امروز: دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۲
کد خبر: ۱۹۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
فرودگاه ابوالظهور دومین فرودگاه بزرگ ارتش سوریه در شمال این کشور است، که از اواسط ۲۰۱۵ به اشغال گروه تروریستی جبهه النصره درآمده است.
ارتش سوریه و نیروهای متحد در جدیدترین عملیات خود در استان ادلب موفق شدند، چندین شهرک را از تروریست‌های جبهه النصره پس بگیرند و تا فاصله هفت کیلومتری فرودگاه نظامی ابوالظهور پیشروی کنند.

 نیروهای سوریه به فرماندهی سرهنگ «سهیل الحسن» عملیات نظامی در ریف جنوبی ادلب را ادامه می‌دهند و در جریان این عملیات، تاکنون توانسته‌اند کنترل جنوب فرودگاه نظامی ابوالظهور را به دست بگیرند و برخی روستاها و شهرک‌ها در این منطقه را آزاد کنند.

یک منبع نظامی به پایگاه خبری «مراسلون» اعلام کرد که یگان‌های ارتش سوریه بعد از درگیری‌های شدید با تروریست‌های النصره و گروه‌های هم‌پیمان آن، شهرک‌های «سروج»، «عادلیه»، «ریده»، «اسطبلات»، «ریبه»، «تل‌عوجه»، «رسم حمیدیه» و «حردانه» در جنوب فرودگاه نظامی ابوالظهور را تحت کنترل درآورده‌اند.

ارتش سوریه با آزادسازی این شهرک‌ها، خود را به فاصله هفت کیلومتری فرودگاه ابوالظهور رسانده است.

 فرودگاه ابوالظهور دومین فرودگاه بزرگ ارتش سوریه در شمال این کشور است، که از اواسط ۲۰۱۵ به اشغال گروه تروریستی جبهه النصره درآمده است.

از سوی دیگر، یگان‌های ارتش سوریه و نیروهای متحدش موفق شدند شهرک «الشاکوسیه» در ریف شرقی حماه را بعد از درگیری با عناصر النصره آزاد کنند.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین