|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۹
کد خبر: ۱۹۶۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
خانم مرزآبادی در جلسه کمیته فنی همراه با ارائه برنامه هایش نامه ای مبنی بر اینکه مشکلات خانوادگی دارد و نمی تواند در تیم بماند ارائه کرد. ما تلاش کردیم تا استعفایش را پس بگیردو حتی با این استعفا موافقت نکردیم اما ایشان اعلام کرد از نظر مشکلات خانوادگی نمی تواند ادامه دهد.
نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی به دنبال گلایه مربی تیم کانوپولوی بانوان کشورمان و استعفایش از این سمت به دلیل تغییر روند انتخاب مربی، گفت: از امسال مربیان با برنامه انتخاب می‌شوند.

فرحناز امیرشقاقی پیرامون این مسئله گفت: ما از مربیانی که کاندیدای حضور در تیم ملی کانوپولوی بانوان بودند خواستیم تا برنامه سالیانه ای را برای این رشته به ما بدهند تا از بین آنها مربی را انتخاب کنیم. ما سال گذشته با همین رویکرد مربی تیم مردان را انتخاب کردیم و نتیجه آن را با کسب قهرمانی این تیم در مسابقات قهرمانی آسیای امسال دیدیم. به همین دلیل تصمیم بر این شد تا این روال در تمام تیم های ما پیاده شود.

وی افزود: خانم مرزآبادی در جلسه کمیته فنی همراه با ارائه برنامه هایش نامه ای مبنی بر اینکه مشکلات خانوادگی دارد و نمی تواند در تیم بماند ارائه کرد. ما تلاش کردیم تا استعفایش را پس بگیردو حتی با این استعفا موافقت نکردیم اما ایشان اعلام کرد از نظر مشکلات خانوادگی نمی تواند ادامه دهد.

وی تاکید کرد: ما سالهای پیش خودمان مربی تیم ها را انتخاب می کردیم اما از امسال قرار بر این شده تا مربیان را براساس ارائه برنامه هایشان در کمیته فنی بررسی و انتخاب کنیم. اصلا هم این طور نبوده که امسال ایشان را به عنوان مربی معرفی کنیم و برنامه اردویی هم نداشتیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی ادامه داد: کمیته فنی با بررسی برنامه مربیان خانم الهه عمرو را به عنوان مربی جدید تیم کانوپولوی بانوان انتخاب کرده است. قرار است این تیم هر ماه یک اردوی تدارکاتی داشته باشد در کنار آن برنامه برگزاری لیگ را خواهیم داشت. تیم ما قرار است سال آینده در مسابقات قهرمانی جهان کانادا حاضر شود. ما در سابقه حضورمان در این رقابتها عنوان ششم جهان را داریم.

وی در خصوص اینکه آیا تیم بانوان در هر دو رویداد آسیایی و جهانی این رشته شرکت خواهد کرد یا نه نیز گفت: فاصله برگزاری رقابتهای قهرمانی جهان کانادا تا شروع بازیهای آسیایی تنها ده روز است. یکی از دغدغه های ما همین تفاوت زمان و نزدیکی دو رویداد است که شاید ما را دچار مشکل کند اما تمام تلاش ما بر این است که مشکل موجود را برای شرکت در هر دو مسابقه حل کنیم.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین