|
|
امروز: شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۱۹۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
رمز موفقیت سایپا در استفاده بهینه از توان، تجربه و دانش مدیران و کارکنان نمایندگی ها بوده و این موضوع باید در فروش و خدمات پس از فروش نهادینه شود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: تامین منافع شبکه نمایندگی های گروه، به عنوان شرکای سایپا در اولویت برنامه ها قرار دارد و تقویت شبکه نمایندگی های گروه سایپا جزء برنامه های اصلی سایپا است.
 
به گزارش سایپا نیوز؛ مهندس محسن جهرودی گفت: رابطه شبکه نمایندگی ها با گروه خودروسازی سایپا باید یک رابطه برد برد باشد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: نمایندگی ها در خط مقدم بازاریابی و فروش سایپا و ارتباط با مشتریان قرار دارند و تامین منافع تمامی نمایندگی ها به عنوان شرکای سایپا سرلوحه کار است و منافع و عملکرد نمایندگی ها در کنار سایپا می باشد لذا ارائه خدمات مناسب موجب جلب رضایت مشتری و کاهش نارضایتی خواهد شد.

وی با اشاره به توان و قدرت شبکه نمایندگی های سایپا گفت: رمز موفقیت سایپا در استفاده بهینه از توان، تجربه و دانش مدیران و کارکنان نمایندگی ها بوده و این موضوع باید در فروش و خدمات پس از فروش نهادینه شود.

جهرودی در پایان با اشاره به بازدید از نمایندگی های مجاز گروه سایپا گفت: محلی که مشتری ما حضور می یابد و خرید خود را انجام می دهد فضایی بسیار با ارزش و نمایندگی های مجاز ما سفیران سایپا در کشور هستند لذا جزء برنامه های اصلی در سایپا مراقبت شبکه نمایندگی های گروه است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین