|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۱۹۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۰
تیم خونه به خونه مازندران با احتساب 2 دیدار جام حذفی در 14 مسابقه طعم شکست را نچشیده بود.
تیم خونه به خونه مازندران با احتساب 2 دیدار جام حذفی در 14 مسابقه طعم شکست را نچشیده بود.

تیم فوتبال خونه به خونه در پایان هفته هجدهم رقابت های لیگ یک 7 پیروزی، 8 تساوی و 3 شکست را در کارنامه خود می بیند؛ اما نکته قابل تامل این بود که شاگردان نکونام از هفته پنجم که مقابل فجرسپاسی شیراز با نتیجه 2 بر 1 مغلوب شده بودند، در 14 مسابقه هیچ شکستی را نه در لیگ و نه در جام حذفی که برابر گسترش فولاد و سیاه جامگان به میدان رفتند، تجربه نکرده بودند.

آنها پس از کسب یک پیروزی و دو تساوی در هفته هایی ابتدایی لیگ، دو شکست پیاپی را به ترتیب مقابل نساجی مازندارن و فجرسپاسی شیراز تجربه کردند ولی از آن هفته در هیچ مسابقه ای بازنده نشدند تا اینکه در شروع نیم فصل دوم رقابت های لیگ یک، مغلوب مس رفسنجانی شدند که با سرمربیگری علی سامره دست به کاری قابل تحسین زد.

نکونام که بیش از هر چیز دیگری تیمش با انسجام دفاعی تعریف می شود، سومین شکست فصل را مقابل سامره تجربه کرد که به همراه رحمان رضایی تنها ایرانی هایی به شمار می روند که در فوتبال ایتالیا به میدان رفته اند و با تاکتیک کاتاناچیو (بستن فضاها و قطع پاس ها و دفاع مطلق!) که بسیاری مهد آنها را در فوتبال ایتالیا می دانند، آشنا شده اند.

خونه به خونه در پایان هفته هجدهم علیرغم شکست، تغییری در جایگاهش ایجاد نشد و همچنان با 29 امتیاز رتبه پنجم جدول رده بندی را در اختیار دارد.

منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین