|
|
امروز: جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۱۹۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹
فرمانده آتش نشانی ایستگاه 50 از تصادف شدید 2 دستگاه خودرو سواری در بزرگراه خلیج فارس که منجر به واژگونی یکی از خودروها شد، خبر داد.
 فرمانده آتش نشانی ایستگاه 50 از تصادف شدید 2 دستگاه خودرو سواری در بزرگراه خلیج فارس که منجر به واژگونی یکی از خودروها شد، خبر داد.

اسماعیل اکبری اظهار کرد:با اعلام تصادف دو دستگاه خودرو سواری در جنوب تهران به سامانه 125، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 50 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 22:40 به بزرگراه خلیج فارس، نرسیده به بزرگراه آزادگان اعزام شدند.

اکبری گفت: دو دستگاه خودرو سواری پژو پارس، حین حرکت در بزرگراه خلیج فارس به علت نامشخصی از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد شدید با یکدیگر، در قسمت خاکی حاشیه بزرگراه ازحرکت بازایستادند.

وی افزود: بر اثر این حادثه یکی از خودروها، واژگون و دچار نشتی شدید بنزین شد که نیروهای عملیاتی به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق هر دو وسیله نقلیه را قطع کردند و سپس به وسیله تجهیزات مخصوص از نشتی بنزین خودرو سواری جلوگیری کردند.

این فرمانده آتش نشانی ادامه داد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید و سرنشینان خودروها پیش از رسیدن آتش نشانان از داخل اتاقک متلاشی شده خودروها، خارج شدند.

اکبری علت وقوع این حادثه رانندگی را از سوی کارشناسان راهور در دست بررسی اعلام کرد و گفت: آتش نشانان با بکارگیری تجهیزات مخصوص، خودرو سواری واژگون شده را به حالت اولیه بازگرداندند و همچنین ایمن سازی کامل صحنه تصادف را انجام دادند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین