|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۱۹۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰
قرعه‌کشی نمایش فیلم‌ها در سینمای رسانه‌ها، توافق گروه تولید فیلم «به وقت خماری» با هنگامه قاضیانی، افتتاح یک نمایش با حضور جمشید جم و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.
 برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر و با حضور صاحبان فیلم و اهالی رسانه، جدول نمایش فیلم‌های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه‌ها، قرعه‌کشی می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، با تصمیم شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم فجر، امسال جدول نمایش فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه به وسیله قرعه‌کشی تنظیم خواهد شد.

بر این اساس، مراسم قرعه‌کشی طی مراسمی با حضور تهیه‌کننده و کارگردان فیلم‌های جشنواره سی و ششم و اهالی رسانه، صبح روز چهارشنبه 20 دی 1396 برگزار خواهد شد و جدول نمایش فیلم‌ها در سینمای رسانه‌ها (پردیس ملت) پس از آن منتشر می‌شود.

امسال 22 فیلم بلند سینمایی، 1 انیمیشن و 2 فیلم مستند به همراه 4 فیلم کوتاه در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر روی پرده خواهند رفت.

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه 1396 به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار خواهد شد.

گروه تولید فیلم سینمایی «به وقت خماری» با هنگامه قاضیانی برای حضور در این فیلم به توافق نهایی رسیدند.

به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، پس از قطعی شدن حضور بازیگرانی چون مهدی فخیم‌زاده و هومن برق‌نورد در فیلم جدید محمدحسین لطیفی با نام «به وقت خماری»، هنگامه قاضیانی نیز به تازگی به این پروژه اضافه شده است.

این فیلم چند بازیگر مطرح دیگر نیز خواهد داشت که در روزهای پیش رو اسامی تمامی آنان اعلام خواهد شد.

فیلمبرداری «به وقت خماری» به طور کامل در تهران انجام می‌شود و خانه‌ای در شرق تهران یکی از لوکیشن‌های اصلی این فیلم خواهد بود که بخش عمده فیلمبرداری قرار است در این خانه انجام شود.

این فیلم به نویسندگی احمد رفیع‌زاده یک کمدی اجتماعی است.

لطیفی در کارنامه خود ساخت فیلم های سینمایی «اسب سفید پادشاه»، «پاریس تا پاریس»، «توفیق اجباری»، «روز سوم»، «خوابگاه دختران»، «دختر ایرونی»، «عینک دودی» و «سرعت» را دارد.

سایر عوامل اصلی «به وقت خماری» عبارتند از: مشاور تهیه‌کننده: جواد نوروزبیگی، مشاور پروژه: دکترسیدامین حسینیون، سرمایه‌گذار: سیدجواد حسینی، مجری طرح: علیرضا نجف‌زاده، مدیر تولید: سیدامیر سیدابراهیمی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل‌سفیدی، مدیر صدابرداری: فرشید احمدی، طراح صحنه و لباس: حمیدرضا نوروزی، طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، منشی صحنه: ساناز فراهانی، دستیار اول کارگردان: رضا شریفی، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، مدیر برنامه‌ریزی: امیرعباس لطیفی، عکاس: مهدیه لطیفی، تبلیغات فضای مجازی: امیرحسین حسینی، مدیر مالی و حقوقی: سمیرا اسدی، فیلمبردار پشت صحنه: علی حمدخدا، مدیر تدارکات: شاپور دلدارلنگرودی.

نمایش "جنگ کثیف" با حضور «جمشید جم» (خواننده یار دبستانی من) افتتاح می‌شود

نمایش "جنگ کثیف" به نویسندگی و کارگردانی خشایار پیر علمی در تالار محراب با حضور «جمشید جم» افتتاح میشود.

به گزارش روابط عمومی این نمایش، جنگ کثیف به نویسندگی و کارگردانی خشایار پیر علمی در روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه ساعت ۱۹:۳۰ در مجموعه تئاتر با حضور «جمشید جم» (خواننده ترانه محبوب یار دبستانی من) در مجموعه تئاتر محراب اجرا می شود.

لازم به ذکر است نمایش جنگ کثیف کاندید بهترین طراحی صحنه در ششمین جشنواره تئاتر شهر، تقدیر نویسندگی در بخش بهترین نمایشنامه در ششمین جشنواره تئاتر شهر، برگزیده بهترین طراحی صحنه در بیست و دومین جشنواره استانی تهران، رتبه دوم نمایشنامه نویسی در بیست و دومین جشنواره استانی تهران، رتبه سوم کارگردانی در بیست و دومین جشنواره استانی تهران شده است.

علیرضا رحیمدل، سهیل پناهی، محمد عمادی، فاطمه استاد محمد در این نمایش ایفای نقش میکنند.

و دیگر عوامل عبارتند از : سامان ناصری(مدیر پروژه)،نسیم اسکندری(دستیارکارگردان و برنامه ریز)،فاطمه استاد محمد(منشی صحنه)،غزاله جعفری(طراح صحنه)،سید علی پیرعلمی(مجری و مدیر صحنه)،آیدا فرهمند(طراح لباس)،اکبر شجاعی(طراح نور)،سعید صادق الحسینی،غزال فلاحتی(آماده سازی افکت،نریشن موسیقی برای اجرا،دکتر سحرصنیعی(مشاور رسانه ایی)،حمید رضا قربان(عکاس)،خشایار پیرعلمی(طراح پوستر و بروشور).

نمایش جنگ کثیف از۲۰ دی ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در تالار محراب واقع در خیابان ولیعصر، تقاطع خیابان امام خمینی، مجموعه تئاتر محراب اجرا خواهد داشت.

کمدی اقتصادی «ایستاده، منتظره، پیچیده، نیامده» روی صحنه می‌رود

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری هومان هنر هور، نمایش کمدی «ایستاده، منتظره، پیچیده، نیامده» به نویسندگی و کارگردانی کاوه مهدوی و تهیه‌کنندگی حمید نیلی از 20 دی ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه می‌رود.

حمید نیلی، تهیه کننده نمایش در رابطه با آن می گوید: این نمایش کمدی که به سراغ دغدغههای روز مردم رفته است، با نگاهی طنزآمیز به مسئله مصرف گرایی در میان مردم می پردازد و از طرف دیگر به مفاسد اقتصادی و مشکلاتی که مردم با آن دست و پنجه نرم میکنند، می‌رود.

وی تصریح کرد: طرح اولیه این نمایش سال گذشته توسط مهدوی نگاشته شد و اکنون نزدیک به دو ماه است پیش تولید این اثر را کلید زده ایم تا ان شاالله در دی و بهمن سال جاری در تماشاخانه مهر حوزه هنری میزبان مخاطبان باشیم.

نیلی با اشاره به آثار پیشین موسسه فرهنگی هنری هومان هنر هور، اظهار داشت: توجه به دغدغه و اتفاقات روز از ویژگی‌های آثار نمایشی این موسسه است و در «ایستاده، منتظره، پیچیده، نیامده» مسائلی برپایه زیرشاخه‌های اقتصاد مقاومتی مطرح می‌شود که هم ذات پنداری مناسبی بین مخاطب و اثر شکل میگیرد.

محمد حمزه زاده، علیرضا مهران، سیدعلی موسویان، فرامرز قلیچ خانی، حسین پورکریمی، منصور عربی، محسن خدایی، امیر خزایی، علیرضا حیدری، محمدحسین میری بازیگران این نمایش هستند.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از مجری طرح، امیر کلاته، طراح پوستر، سینا افشار، مدیر تولید، سعید براتی هستند.

نمایش «ایستاده، منتظره، پیچیده، نیامده» کاری از موسسه فرهنگی هنری هومان هنر هور از چهارشنبه 20 دی ماه 1396 روی صحنه میرود.

شانتاژ در مسیر تست گریم

پس از پایان مراحل پیش تولید فیلم شانتاژ که در سکوت خبری انجام شده؛حالا نوبت به تست گریم فیلم رسیده است.

کارگردانی فیلم «شانتاژ» به عهده امیر مومنی اصل میباشد و تهیهکنندگی این فیلم را محمد مهدی محمدی و پرویز قدسی انجام میدهند.

فیلم شانتاژ با حضور بازیگرانی همچون:بهروز محمدی ، مریمخدا رحمی ، علیرضا رئیسی ، افشین سنگ چاپ ، ساقی زینتی ، مجید شهریاری ،صفر کشکولی ، مهران اسبقی ، سینا مکارم ، دانیال صفاری ، دینیار گیوی ،حسین بدیهی ، رضا دیزجی ، عارف اکبری راد ، نیمتاج پورصفر و رویا شمس قطعی شده است و پس از تست گریم ، در تهران وارد مرحله تولید میگردد و شایان ذکر است که فیلم شانتاژ ششمین فیلم امیر مومنی اصل با سِمت کارگردان میباشد.

فیلم «شانتاژ» درباره مردی سرشناس و ثروتمند است که همسرش توسط یک گروه تبهکار مورد اذیت و آزار قرار میگیرد و آن گروه با هدف باج گیری و اخاذی وارد زندگی این زوج شده و زندگی آنها را به مخاطره می‌اندازند اما...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین