|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۷
کد خبر: ۱۹۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
این اتفاق بیش از گذشته انزوای سیاست خارجی آمریکا را نشان داد و نماینده فرانسه این اتفاق را دخالت در امور داخلی ایران دانست. این یکی از نتایج برجام است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: دو گسل تهران را لرزاند که لرزش آن تنها آگاهی بخش بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ محسن هاشمی در جلسه علنی روز یکشنبه با اشاره به سالروز وفات شادروان غلامرضا تختی گفت: ۵۰ سال پیش در چنین روزهایی غلامرضا تختی در سن ۳۷ سالگی در اوج شهرت و محبوبیت و با آن همه عزت و احترام از میان ما رفت.

هاشمی ادامه داد: هنوز هم مرگ وی در هاله ای از ابهام است. هر کس از ظن خود این مرد را تفسیر می کند و سخت است باور خودکشی او و موضوع قتل سیاسی او به طور جدی مطرح است.

وی در ادامه با اشاره به نتیجه جلسه شورای امنیت در خصوص ایران گفت: این اتفاق بیش از گذشته انزوای سیاست خارجی آمریکا را نشان داد و نماینده فرانسه این اتفاق را دخالت در امور داخلی ایران دانست. این یکی از نتایج برجام است.

رئیس شورای شهر با بیان اینکه باید با کارآمدی و عدالت باعث تثبیت مشروعیت نظام شویم و آن را بیش از گذشته به رخ جهانیان بکشانیم گفت: در ماه آذر و دی دو تکان گسلی داشتیم یکی زلزله ۵.۲ ریشتری اطراف تهران و دیگری ناآرامی گسل های اجتماعی که خوشبختانه هر دو گسل آنقدر بزرگ نبود که چندان احساس شود اما هر دو تذکر خداوندی بود که در برابر زلزله خود را مقاوم کنیم و از طرفی به مشروعیت نظام بیش از گذشته توجه کنیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین