|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۹۵۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳
هر سه مدافع میانی استقلال یعنی حسینی، چشمی و منتظری به تیم ملی دعوت شدند.
هر سه مدافع میانی استقلال یعنی حسینی، چشمی و منتظری به تیم ملی دعوت شدند.

دعوت از ۷ بازیکن استقلال نه بخاطر صعود در رتبه‌های جدول لیگ، بلکه پاداش گل نخوردن‌های این تیم است. استقلال در این هفته‌ها اوج گرفته و بازیکنان هم از زمان حضور شفر به فرم مطلوبی رسیدند. ولی کی‌روش بدون توجه به رتبه‌ها و نتایج، هفت بازیکن دفاعی استقلال را به مینی‌اردوی تیم ملی دعوت کرد که ریکاوری بعد از بازی‌ها در آنجا انجام می‌شود. در این اردو حسین حسینی، مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی و روزبه چشمی حضور دارند. یعنی دروازه‌بان، دفاع راست، ۳ دفاع میانی، دفاع چپ و هافبک دفاعی تیم دعوت شدند.

اینکه همزمان سه مدافع میانی استقلال به تیم ملی دعوت می‌شوند، رابطه مستقیمی با حال خوب این روزهای تیم شفر دارد. گل زدن به استقلالِ شفر به قدری سخت شده که جز علیپور، آقای گل لیگ هنوز مهاجم دیگری از لیگ برتر موفق به انجام آن نشده است. اتفاقی که منجر شد روزبه چشمی که در دفاع پر از اشتباه بود هم در این لیست تیم ملی حضور داشته باشد. چشمی تا قبل از حضور شفر مدام اشتباه می‌کرد، در کورس‌ها جا می‌ماند و پنالتی می‌داد.

ولی در این مدت به قدری خوب بود و اشتباهی نکرد که استقلال هم گل نخورد. یا پژمان منتظری که در آخرین اردوی تیم ملی پیش از مصدومیت‌اش حضور نداشت ولی حالا دوباره در کنار ملی‌پو‌ش‌ها دیده می‌شود. همین‌طور مجید حسینی ۲۱ ساله که پاداش ویژه کی‌روش به او بوده و مشخص شد که نگاه ویژه‌ای هم به مجید حسینی دارد. مدافعی که با ادامه همین روند، هیچ بعید نیست که در لیست پایانی کی‌روش هم حضور داشته باشد. بعد از روزهای پرگاف و تاریک مدافعان استقلال، حالا همه آن‌ها با هم در اردوی تیم ملی حضور دارند تا ویژه‌ترین پاداش موفقیت این روزهای‌شان را کی‌روش دریافت کرده باشند.

منبع : نود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین