|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۱۹۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳
رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری ادعا کرد از ثبات روانی و هوش بالایی برخوردار است.
 رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری ادعا کرد از ثبات روانی و هوش بالایی برخوردار است.

به گزارش رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری در واکنش به جنجال‌ها درباره سلامت روانی‌اش نوشت: بزرگترین دارایی‌های من در زندگی «ثبات روانی» و «هوشمندی» بوده است.

رئیس جمهور آمریکا در صفحه توئیتر خود به تندی به کسانی که ثبات عقلی او را زیر سوال می‌برند، حمله کرد.

ترامپ در صفحه توئیتر خود نوشت، اکنون که بعد از یک سال بررسی گسترده به مردم آمریکا ثابت شد موضوع تبانی با روسیه کاملا دروغ بوده است، دموکرات ها، سگ‌های دست آموزشان، جریان رسانه‌ای اخبار جعلی، همان بحث قدیمی رونالد ریگان را پیش کشیده و درباره ثبات عقلی و هوش (من) سخن می‌گویند.

ترامپ در توئیتی دیگر نوشت، در واقع در طول زندگی‌ام، دو دارایی مهم من ثبات عقلی و هوش بوده است. هیلاری کلینتون شیاد نیز با همین کارت بازی کرد و همانطور که همه می‌دانند در شعله‌های آتش فرو رفت. من از یک تاجر بسیار موفق، یک ستاره تلویزیونی به رئیس جمهور آمریکا تبدیل شدم (در اولین تلاشم). من فکر می‌کنم این نه تنها نشان دهنده هوش، بلکه نشان دهنده نبوغ و نبوغی بسیار با ثبات است.

او همچنین در توئیت دیگری مدعی شد بیکاری در میان سیاهپوستان این کشور به پایین‌ترین میزان آن ظرف ۴۵ سال گذشته کاهش یافته است.

ترامپ در صفحه توئیتر خود نوشت، بیکاری در میان آمریکایی‌های آفریقایی تبار به ۶ ممیز ۸ دهم درصد رسیده که پایین‌ترین میزان آن ظرف ۴۵ سال گذشته است؛ و اکنون تیتر واشنگتن پست می‌گوید، آمار‌های اشتغالزایی در سال اول (ریاست جمهوری ترامپ) خیلی خیلی خوب بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین